לא הושגה שליטה

למעלה מ-100 פצועים בעימותים בזירת הפיגוע: עשרות בתים, חנויות וכלי רכב עולים באש

קבוצת צעירים יהודים שצעדה בזירת הפיגוע הרצחני בחווארה בו נרצחו שני האחים יעקב ומנחם יניב, הותקפה על ידי פלסטינים שזרקו לעברם אבנים. צעיר נפצע באורח קל. עימותים אלימים התפתחו במקום. הפרות סדר נרשמות באזורים רבים ביו"ש | כל הפרטים והדיווחים מהאירוע החריג (ביטחון, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
עשרות כלי רכב הוצתו בחווארה (צילום: חדשות הגבעות)

שעות לאחר הפיגוע: הורי יגל והלל יניב הי"ד הגיעו לזירת הפיגוע יחד אם הסבא, שבתי נאומברג ואמרו קדיש לעילוי נשמתם.

בתוך כך דווח כי מהומות פרצו בין פלסטינים למתיישבים יהודים לאחר שפלסטינים החלו לתקוף שיירת יהודים שצעדה בזירת הפיגוע בחווארה. צעיר יהודי נפצע באורח קל כתוצאה מפגיעת אבן שהושלכה על ידי פלסטינים לעבר היהודים הצועדים.

לפי דיווחים פלסטינים, מעל ל-100 נפצעו בהם לפחות אחד באורח קשה כתוצאה מהעימותים שהתפתחו בין פלסטינים ליהודים בחווארה, סמוך לזירת הפיגוע שהתרחש מוקדם יותר היום. הפלסטינים מדווחים כי עשרות בתים, חנויות וכלי רכב הועלו באש.

בתוך כך מדווחים הפלסטינים כי אמבולנסים של 'הסהר האדום' הותקפו באבנים בכביש 60 בחווארה, טרם ידוע אם מדובר באבנים שהושלכו על ידי פלסטינים מקומיים או כתוצאה מאבנים שהושלכו על ידי יהודים שניסו להתגונן לאחר שהותקפו באיזור.

יו"ש בוערת: מוקדם יותר הערב, הניחו פלסטינים צמיגים בוערים בכביש המוביל בין בין היישוב עינב ליישוב אבני חפץ שבשומרון, דרומית לטול כרם. הפלסטינים מדווחים גם על הצתת מבנים בחווארה, לטענתם, על ידי מתיישבים שבאו לנקום את הפיגוע הרצחני.

בתוך כך מדווחים הפלסטינים על שריפה חריגה ביישוב חווארה. לפי הדיווחים הראשוניים, מדובר במחסן רכבים שהתלקח כתוצאה מהעימותים האלימים והחריגים בשעה האחרונה סמוך לזירת הפיגוע מוקדם יותר בשעות הצהריים, בו קיפחו את חייהם שני האחים למשפחת יניב.

לאורך השעות האחרונות מדווחים התושבים המקומיים בשומרון על זריקות אבנים בלתי פוסקות מצד פלסטינים באזור חווארה. לפי הדיווחים, אוטובוס נרגם באבנים כאשר עשה את דרכו לאזור אלון מורה בכביש 60 - חוצה שומרון במקטע הדרך העובר ב'חווארה' שם מתמקדים אירועי הפרות הסדר מצד הפלסטינים.

דקות ספורות לאחר מכן נרגם רכב בו נסעו יהודים בין יצהר לחטמ"ר שומרון. לפי הדיווחים, נגרם נזק לשמשות הרכב אך לא היו נפגעים בנפש באירוע.

כוחות יס"מ ומג"ב הפזורים לאורך הציר מנסים לפנות את צעדת המתיישבים בחווארה, מכילים לעת עתה את זריקות האבנים מצד הפלסטינים בחווארה.

גם בבנימין: המהומות זולגות גם מחוץ למועצה האזורית שומרון ובכביש 465 בבנימין, דרומית ליישוב 'עטרת', דיווחו מתיישבים על זריקת אבנים כנגד רכבים של יהודים. רכב ובו נוסעים יהודים ספג פגיעה ישירה ונגרם נזק לרכב. שמשותיו נופצו. לפי שעה, אין דיווח על נפגעים בגוף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר