משבר בקואליציה

ח"כ אבי מעוז הודיע לנתניהו: "מתפטר מתפקידי כסגן שר"

יו''ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, שיגר הערב לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב התפטרות בו הוא מודיע על הפסקת תפקידו בממשלה כסגן שר, והמשך חברותו בקואליציה כח"כ מן המניין (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אבי מעוז (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ אבי מעוז, יו''ר מפלגת נעם, שיגר הערב (שני) לראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכתב התפטרות בו הוא מודיע על הפסקת תפקידו בממשלה כסגן שר, והמשך חברותו בקואליציה כח"כ מן המניין.

בפתח מכתבו כתב ח"כ מעוז לרה"מ נתניהו: "בהתאם לסעיף 26(1) לחוק יסוד: הממשלה, הנני מודיע על התפטרותי מתפקידי כסגן שר במשרד רוה''מ. אמשיך בעז"ה כשותף בקואליציה לתמוך בכל המהלכים אשר סיכמנו עליהם יחדיו ובין היתר בחקיקה הכל כך חשובה להשבת האיזון בין הרשויות המחוקקת והשופטת ועוד".

לדבריו: "לאורך כל הדורות ידע עם ישראל לשמור על היקר לו מכל – הזהות שלנו כעם יהודי, שמירה על קודשי ישראל והערצת ערכה הנעלה של המשפחה בישראל. עם כינונה של הממשלה שמחתי להיות חלק ממנה, כפי שבא לידי ביטוי בהסכם הקואליציוני".

"כידוע לך", הוסיף מעוז במכתבו: "ניסיתי לאורך כל החודשיים האחרונים, מאז כינונה של הממשלה, לפעול למימוש ההסכמים בינינו, תוך יצירת שיתוף פעולה עם חברי השרים, כדי לבטל את נהלי משרד החינוך, משרד הרווחה ומשרד הבריאות מתקופת ממשלת לפיד, נהלים אשר עניינם לשנות את מושגי היסוד שלנו כעם ישראל ושל המשפחה היהודית.

"עוד ניסיתי, יחד עם חברי לקואליציה להביא לכתיבת עמדת מדינה חדשה לבג''ץ הכותל, לפיה הממשלה תפעל לשמור על קדושת הכותל ותעצור את הפעולות לחלוקתו".

יו"ר נעם הוסיף: " כמו כן ניסיתי לפעול בכדי להחזיר את האב והאם לטפסים הרשמיים של משרדי הממשלה, כפי שהבטחנו לבוחרינו וכפי שנחתם בהסכם הקואליציוני אתנו, אך כל אלו לא צלחו לעת עתה.

"בנוסף, לתדהמתי גיליתי שאין כוונה רצינית לקיים את ההסכם הקואליציוני ביחס לרשות לזהות לאומית יהודית. אשר על כן, החלטתי להתפטר מתפקיד סגן השר במשרד רוה''מ ואמלא את שליחותי כחבר כנסת מן המניין בקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר