בהופעה בתל אביב

שלמה ארצי: "אני מפחד בלילה מהקב"ה" • צפו

הזמר הישראלי הפופולרי התייחס בהופעה לתהיות מדוע לא הגיב להפגנות המתקיימות בעקבות הרפורמה: "אני חרד, אבל באמת מפחד בלילה מהקב"ה" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: חי שלום)

תיעוד ב'כיכר השבת': הזמר שלמה ארצי הופיע הערב (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, והתייחס להפגנות במדינה בעקבות הרפורמה המשפטית.

"כבר שבוע ימים שאני שומע מכל הכיוונים למה אני לא משמיע את קולי והאם אני מפחד להשמיע את קולי", אמר שלמה ארצי לקהל, "אז קודם כל אני רוצה להגיד שאני מפחד וחרד ממה שקורה בארץ שמשנה את פניה".

בהמשך דבריו אמר כי הוא מפחד מהקדוש ברוך הוא: "וחוץ מזה אם אתם רוצים לדעת באמת ממה אני מפחד בלילה - זה מהקדוש ברוך הוא, כי אני כבר בן 73".

"ובאשר לקול שלי אם הוא נשמע או לא, וואלה אני אגיד לכם את האמת, תמיד חשבתי שהדעות שלי, המחשבות שלי והאמונות שלי נמצאות עמוק בתוך השירים שלי, זה מה שכתבתי 50 שנה וחשבתי שבגלל זה באתם היום כנראה, אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה ואני באמת חרד מה יהיה איתנו מהמהירות שזה קורה ומהשינויים ואני מפחד שזה ייקח לנו את הצביון שלנו".

לסיום אמר: "על איזה דמוקרטיה בסיסית ואנושית נאבקים פה כל כך הרבה אנשים, שנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני 2,000 שנה וכדאי שנזכור את זה".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר