צפחסו בתיעוד

חבר המועצת הגר"ד יוסף בשיעור בישיבת חב"ד בבית שמש

רבני ותלמידי ישיבת חב"ד הגדולה בבית שמש קיבלו בהתרגשות את הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, אשר ערך ביקור בישיבה במהלכו נשא שיעור מעמיק בהלכות שבת (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: לוי עמית)

בהתרגשות רבה קיבלו רבני ותלמידי ישיבת חב"ד הגדולה בבית שמש את הגאון רבי דוד יוסף, ראש מוסדות 'יחוה דעת' וחבר מועצת חכמי התורה, אשר ערך ביקור רב רושם בהיכל הישיבה, במהלכו נשא שיעור מעמיק בהלכות שבת.

ראש הישיבה הגאון הרב ישראל נחמן לרנר פתח בדברים והודה לגר"ד יוסף על המאמץ המיוחד לבוא ולמסור שיעור כללי ומסכם בפני התלמידים, אשר שקדו במשך כחצי שנה בלימוד יסודי של הלכות קידוש, הבדלה וסעודת שבת - מן הראשונים והאחרונים ועד לשולחן ערוך אדמו"ר הזקן.

בשיעור אשר נמשך כשעה ומחצה ועסק בעמקי הסוגיות, פלפל הגר"ד יוסף ביסודות ההלכה כשהוא שוזר אותם זה בזה, כאשר תלמידי הישיבה מפגינים את בקיאותם בשאלות ותשובות שעלו תוך כדי השיעור.

כאשר נסובו הדברים על דין 'ערבות' במצוות, ציין חבר המועצת בהתפעלות את פעולתם של שלוחי הרבי ברחבי תבל, הלוקחים אחריות אישית ודואגים לכלל ישראל ומקיימים בעצמם את "כל ישראל ערבים זה בזה" באופן הנעלה ביותר.

בסיום דבריו ציין הגר"ד יוסף כי במהלך השיעור הבחין ברמתם הגבוהה של התלמידים וביכולתם לעיין ולהעמיק בנבכי ההלכה ובדברי הראשונים, כשהם שולטים ובקיאים בחומר הנלמד וראויים לכתר תורה והלכה.

תלמידי הישיבה הודו לרב ויצאו מהשיעור בתוספת חיזוק והתלהבות יתירה בהמשך השקידה וההתמדה בלימוד התורה, בפרט בלימודי ההלכה - כהכנה להיותם שלוחים של הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר