המלאכים בכתום

הח"כ משה רוט בביקור הוקרה במוקד הלאומי של מד"א

סגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב משה רוט נחשף בביקורו במוקד הלאומי של מד"א לפעילות המאומצת של הכוננים וארגוני ההצלה החרדים (בארץ).

ח"כ משה רוט, סגן יושב ראש הכנסת (אגודת ישראל) בביקור במגן דוד אדום (צילום: דוברות מד"א)

סגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב משה רוט נחשף בביקורו במוקד הלאומי של מד"א לפעילות המאומצת של הכוננים וארגוני ההצלה החרדים

ח״כ הרב רוט הביע את הוקרתו והערכתו בשם הציבור כולו לאלפי מתנדבי מד״א החרדים בעשרות ארגוני הצלה הפועלים תחת מד״א שעומדים בחזית קו האש והצילו נפשות תוך סיכון עצמי *ח"כ הרב משה רוט: "המיקוד שלכם זה ההצלחה של הארגון, ולהציל כמה שיותר חיים בצורה הנכונה ביותר, אני משבח אתכם, כל הכבוד" * אלי בין מנכ"ל מד"א: "הצוותים פועלים בנחישות, תחת אש ותוך סיכון חייהם על מנת להציל חיים"

סגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב משה רוט מאגודת ישראל קיים ביקור מרשים במוקד הלאומי של מגן דוד אדום שם פגש את מנכ"ל מד"א אלי בין ובכירי הארגון.

ח"כ הרב רוט שמע על פעילות הארגון החל מהשעות הראשונות למלחמת 'חרבות ברזל', על פעילות הצוותים בשטח, חלקם תחת אש תוך סיכון חייהם, על הכוננות הגבוהה אותה שומר הארגון ועל ההערכות להמשך.

בביקורו של הח"כ במוקד החירום 101 הוא נחשף לסיפורי גבורה אודות כוחות מד"א שהקריבו את חייהם בעת שהגישו עזרה רפואית. עוד נחשף האורח לאמבולנס מד"א מכיסופים שנפגע מירי המחבלים ברגעים הראשונים של החדירה לקיבוץ, תקיפה שבוצעה על מנת להשבית את האמבולנס ולמנוע מהחובשים ומהפראמדיקים של מד"א להעניק סיוע רפואי לפצועים ולפנות אותם לבתי החולים.

ח״כ הרב רוט הביע את הוקרתו והערכתו בשם הציבור כולו לאלפי מתנדבי מד״א החרדים בעשרות ארגוני הצלה הפועלים תחת מד״א שעומדים בחזית קו האש והצילו נפשות תוך סיכון עצמי. עשרות ארגוני ההצלה החרדיים העובדים בשיתוף עם מד"א ומתנדביהם הפרוסים ברחבי הארץ משמשים כוננים פעילים של הארגון ומקצרים משמעותית את זמני התגובה. כמו"כ מהפעילות המאומצת של שירותי הדם של מד"א התרימו למעלה מ-80,000 מנות דם מאז פרוץ המלחמה על מנת לטפל בפצועים ומסופקות בין היתר גם לכוחות הרפואה הצבאיים. בסקירה גילה סגן יו"ר הכנסת כי בפעילות התרמת הדם, כמו גם בשאר פעילויות מד"א, היו שותפים ארגוני ההצלה החרדיים העובדים בשיתוף עם מד"א ומתנדביהם הפרוסים ברחבי הארץ ואשר משמשים כוננים פעילים של הארגון ומקצרים משמעותית את זמני התגובה.

מד"א כידוע פועל בשיתוף אלפי מתנדבי עשרות ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל השנה, בהם: הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר נוף, הצלה טבריה, הצלה פתח תקווה, הצלה שרון, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה עמנואל, הצלה מודיעין עילית, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, והצלה בגליל.

ח"כ וסגן יושב ראש הכנסת הרב משה רוט אמר במהלך הביקור: "המיקוד שלכם זה ההצלחה של הארגון, ולהציל כמה שיותר חיים בצורה הנכונה ביותר, אני משבח אתכם, כל הכבוד".

אלי בין, מנכ"ל מד"א: "צוותי מגן דוד אדום פעלו החל מהשעות הראשונות למלחמה בשטח ובמוקדים וממשיכים לפעול בכל הזירות בהן הם נדרשים. הצוותים פועלים בנחישות, תחת אש ותוך סיכון חייהם על מנת להציל חיים, הצגנו בפני חבר הכנסת רוט את פעילותם של הצוותים בשטח ואת סיפורי הגבורה שלהם."

ח"כ משה רוט, סגן יושב ראש הכנסת (אגודת ישראל) בביקור במגן דוד אדום (דוברות מד"א)
ח"כ משה רוט, סגן יושב ראש הכנסת (אגודת ישראל) בביקור במגן דוד אדום (דוברות מד"א)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר