לסיים מסכת בתוך מעלית!

יש הרבה סיומי מסכת, רוצה לשמוע על סיום מסכת יוצא דופן?

שמעתי כבר על הרבה סיומים, יש כאלה שעושים סיום מלחכות בתור, הם מחליטים שבכל מקום שהם עומדים בתור הם לומדים, וככה ממשיכים בפעם הבאה, כל תור ממשיכים מאיפה שהם היו בפעם הקודמת (חרדים)

אני יודע זה לא הכי שגרתי שיש, ואני גם לא רוצה להיחשף, אבל אמרתי אני יספר לכם (צילום: יח"צ)

יש כאלה שכל פעם שהאשה שלהם אומרת שהיא מוכנה והיא כבר כבר יורדת למטה, הם פותחים ספר... אני מכיר אנשים שעשו סיום רק מזה... ואני לא צוחק.

היום אני רוצה לספר לכם על הסיום שלי, אני יודע זה לא הכי שגרתי שיש, ואני גם לא רוצה להיחשף, אבל אמרתי אני יספר לכם, ואם זה יועיל למישהו, איזה כיף לי!

אז ככה, אני עובד באחד הערים באירופה, אני יהלומן, האמת שכן, ברוך השם יש לי הרבה מאוד כסף, הקדוש ברוך הוא חנן אותי. ואני מאוד מאוד עסוק.

מה זה עסוק אתם שואלים? עסוק ברמה שאתם אפילו לא מדמיינים, אני מעסיק יותר מחמש מאות עובדים, בכל העולם, רכישות, מכירות, קמפיינים, שיתופי פעולה ומה לא?

אחד הדברים שהקדוש ברוך הוא נתן לי זה היכולת שלי לנהל את הזמן שלי, אצלי כל דקה מחושבת, ואני עומד על זה כבר שנים, אני יודע שסוד ההצלחה זה הניהול של הזמן.

תשאלו אותי איך אני יודע? התשובה פשוטה, בדקתי את חשבון הבנק שלי לפני שידעתי לנהל את הזמן, ואחרי שידעתי לנהל את הזמן, מה ההבדל? כמה עשרות מיליוני דולרים בשנה...

אבל לא זה הנושא, אני כל הזמן שואל את עצמי מה יגרום לי לסיים מסכת? אמרתי לעצמי אני חייב משהו מאתגר. משהו מעניין. משהו גם הכי קצר שיש.

אבל אני חייב שיהיה בו את שני הדברים, גם קצר וגם מובן, אני ממש לא אוהב לעשות וי כאילו סיימתי את הדף, אף פעם לא אהבתי את זה, תמיד אני אומר אם להגיד מהר, אז תהילים...

עשיתי חיפוש על כל מיני אתרים שנותנים את הדף היומי, ואז נפגשתי "ביומי", האמת, שכבר מהרגע הראשון זה קנה אותי, העיצוב המרהיב, הכותרות שלהם, הבוחן הקצר הזה שנותן לך אפשרות לראות אם הבנת, וגם כשאתה נכנס ליומי אתה רואה כל כך הרבה אנשים שמספרים שהם נהנים מכל לרגע, אמרתי זה נראה לי משהו רציני, אף פעם לא ראיתי כזאת השקעה! אני חייב לנסות!

נכנסתי, וראיתי שיש שם אפשרות למסלול אישי, בחרתי במסכת מכות, אתם יודעים משהו קל, עשרים וארבע דפים, ואחד הדברים שתפסו לי את העיניים זה היכולת של "יומי" להראות לך איפה אתה אוחז, וואו איזה פטנט זה, איך זה מתאים לי!

ואני איש עסוק, אין לי זמן ויכולת להסתובב עם ספר ולרדוף אחרי הקמטים בצד... החלטתי לאתגר את עצמי, לקחתי על עצמי לסיים מסכת מכות, אבל כמו שהספקתם להכיר אותי, אני לא שגרתי...

אצלנו בבנין המשרדים היוקרתי יש מעלית, המשרד האישי שלי ממוקם בקומה שמונים ושתים... יש לי בערך שתים וחצי דקות... אמרתי לעצמי בוא נראה מה אני יכול לעשות,

בחישוב מהיר זה שתים וחצי דקות הלוך בבוקר, שתים וחצי דקות חזור בערב, אם אני יוסיף את ההמתנה למעלית אולי אני יכול לגנוב עוד חצי דקה פה ועוד חצי דקה שם!

ולא תאמינו, כבר בדרך למעלית אני פותח את האפליקציה של יומי, מגיע למעלית וישר בום! נכנס לאביי ורבא, באמצע שום מקום בגובה של חמישים קומות אני לא רואה כלום, המזכיר האישי שלי כבר יודע הוא לא מדבר איתי במעלית, אני עכשיו ביומי!

אני לא שומע כלום, לא מעניין אותי שום דבר, חוץ מהגמרא, ביום הראשון, פספסתי את הקומה שלי... הייתי כל כך שקוע, שהגעתי לקומה מאה ושתים, אבל נראה לכם שמישהו כמוני יוותר על האתגר בגלל זה?

לכניסה ליומי לחץ כאן >>

אני יודע שהצלחות מגיעות רק אם מתעקשים... וזה מה שעשיתי, בחזור באותו יום כבר צללתי שוב לעולם הגמרא, וכך עשיתי יום אחרי יום יום אחרי יום במשך שלושה חודשים!

ורבותי, אני כאן בשביל להזמין אתכם לסיום שלי... אני לא יודע אם יש מקום במעלית ליותר מעשרה אנשים... אבל כן, אני כאן בשביל להתרגש אתכם, ולספר לכם, שכדאי לכם לרוץ ולהירשם ליומי.

היה לי מצבים שהיה לי שאלה, כתבתי את השאלה בשואל ומשיב בתוך האתר של יומי, ועוד לפני שהגעתי לקומה למעלה, כבר קיבלתי תשובה! אתם קולטים איזה נגיש? זה פשוט כלי אדיר, אני יודע שעם רצינות פשוט אפשר להצליח!

באופן אישי מאז אני כבר לא לומד לבד, אני לומד יחד עם חברותא שהכרתי בתוך האתר של יומי, אני ראיתי שיש שם אנשים מכל העולם, אני לא יודע כמה אבל נראה לי שזה שינה חיים של רבבות אנשים בעולם, זה לא רק הגמרא המבוארת הכי טובה שיש היום בעולם, זה לא רק שהם יודעים לעשות את זה כל כך אקטואלי, זה התזכורות שהם נותנים, זה המוטיבציה שהם נותנים.

יש להם רגש לגמרא, יש להם עומק לגמרא, זה חבורת אנשים שכל כך איכפת להם מהלימוד שהם עושים הכל בשביל שלך יהיה הכי קל שיש.

אני אישית אומר לך, לך על זה – עכשיו! אם אתה עסוק זה מתאים לך! ואם אתה לא עסוק זה גם מתאים לך! אני התחלתי משתים וחצי דקות של מעלית!

אני איש עסקים, אני לא סתם ממליץ על דברים, אני מדבר ביזנעס... אם אתה רוצה להצליח בלימוד גמרא, ואתה יודע שאתה תלמד את הכמה דקות ביום, אתה הולך לקבל את הדבר הכי טוב שיש בעולם הגמרא!

זה סוחף, זה ממכר, זה כבר נמצא ביותר ממאה מדינות בכל העולם, זה פשוט מתאים ללימוד גמרא ברמה לא רגילה, אתה יכול ללמוד דרך המחשב, אתה יכול ללמוד דרך הפלאפון, זה לא פחות מגאוני! ואני לא אחד שמתלהב מהר!

אם אני הצלחתי, גם אתה יכול! זה כל כך חזק, זה כל כך מובן, זה כל כך ברור, שאני לא רוצה שתפסיד את זה!

אגב, ההרשמה היא בשתי דקות על השעון... יותר מהר מלעלות למשרד שלי... אתה נכנס ללינק הזה – לכניסה ליומי לחץ כאן!

עובר תהליך הרשמה של שתים שלוש שניות, סולק אשראי של עשרה שקלים בסך הכל לחודש שלם, ופשוט מתחיל ללמוד!

אז אם אתה אוהב ללמוד ומחפש משהו שיתן לך פיתרון אמיתי, והכי איכותי שיש בעולם הגמרא! אני ממליץ לך בפה מלא!

עוד לא נכנסת? כנס עכשיו!

לכניסה ליומי לחץ כאן >>

אגב עכשיו אני הולך על משהו יותר רציני, אני הולך על הדף היומי, עוד כמה ימים מתחילים בבא מציעא, נראה לכם שאחרי שכל כך התענגתי ממסכת מכות אני לא יאתגר את עצמי עוד יותר?

תצטרפו אליי?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר