ויכוחים בשולחן השבת

הזוג התגרש - הסיבה: הרבנים של האישה מתנגדים להרב אמנון יצחק

סיפור ביזארי: בני זוג מאזור המרכז פנו לרבנות והודיעו על רצונם להתגרש, כאשר הסיבה המרכזית לגירושים, היא השיעורים אותם שומעת האישה (חדשות בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בית הדין הרבני בתל אביב (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

זה סיפור שתודו שאתם לא שומעים כל יום: בני זוג שהיו נשואים במשך כשנתיים, החליטו להתגרש - בגלל ויכוח על רבנים בשולחן השבת.

על פי הדיווח הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום', לבית הדין הרבני האזורי בתל אביב, הגיעו בני זוג שהביעו את רצונם להתגרש.

האישה האשימה את הבעל - המשמש כנהג מונית במעשים לא נאותים, אך הסיבה העיקרית לגירושים הייתה כאמור מפתיעה.

לזוג המדובר שהתחתן לפני שנתיים, נולדו לפני שנה תאומים, היחסים בין השניים נהפכו לבלתי נסבלים - כאשר באופן קבוע בשולחן השבת הם התווכחו על רבנים.

האישה הייתה מספרת על השיעורים של הרבנים אותם היא שומעת - כדוגמת הרב זמיר כהן והרב יגאל כהן, הבעל בתגובה היה כועס ואומר לאישה שאותם רבנים, הם נגד הרב שלו - הרב אמנון יצחק.

לפני כחצי שנה הגישו בני הזוג תלונות הדדיות במשטרה ואף הגישו צווי הרחקה האחד לשנייה. כאמור לפני מספר חודשים הם פתחו תיק בבית הדין הרבני והאישה תבעה את דמי כתובתה בסך 52 אלף שקלים.

חברי בית הדין פסקו בסופו של דבר ולאחר ששמעו את הצדדים, כי על הבעל לשלם את כל כתובתה של אשתו לשעבר: "לאחר העיון בכל חומר בית הדין איננו מוצא סיבה לפטור את הבעל מתשלום הכתובה. אנו סבורים שלאחר שתי שנות נישואין ולאור העובדה שהאישה מטפלת בתאומים, אין זה מן הצדק ומן היושר שתצא בלא כלום. אנו מחייבים את הבעל לשלם לאישה את כתובתה בסך 52 אלף שקלים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית