אנה וינטור מזמינה אותך לקפה בארבע עיניים

לשבת על קפה עם הגברת הראשונה של עולם האופנה נשמע דמיוני? לא עוד. אנה וינטור מזמינה אותך לפגישה אישית, סיור חופשי במערכת מגזין 'ווג' הנחשב ומתנות שוות מהמעצבים ורה וונג ומייקל קורס. אז איפה הקאצ'?

Mame | כיכר השבת |
אנה וינטור, סופר-אייקון בעולם האופנה, בעלת השפעה עצומה על הטרנדים החדשים ועורכת מגזין 'ווג' הנחשב, מציעה פגישה אישית איתה ושלל פינוקים בתשלום סמלי של 25 אלף דולר. אם שקלת את העניין ברצינות, כדאי להזדרז, הפגישה תתקיים בשבוע האופנה הקרוב - והמירוץ כבר יצא לדרך.

ולמה בתשלום? כי כל הרווחים יתרמו לצדקה, במסגרת שירות שמציע אתר האינטרנט צ׳אריטיבאז, הכולל הצעות לפגישות עם אמנים ואנשים מפורסמים נוספים בקונספט של מכירה פומבית. במקרה הזה, כשסביר להניח שהמחיר יטפס מהר מאוד מעל למחיר הנקוב.

הזוכה המאושר ומהיר ההחלטה יזכה, מלבד וינטור, בסיור חופשי במערכת המגזין, פריטי לבוש של ורה וונג, תיק של מייקל קורס, עגילים של איירין נוירת׳, יום פינוק בסלון היופי של ג׳ון בארט, עותק של מגזין ווג עם חתימה של סרינה ויליאמס וזוג כרטיסים לאחת מהתצוגות בשבוע האופנה.

כספי הזוכה יועברו לאגודת הטניס האמריקנית, שמנסה להכניס את הטניס כמקצוע במערכת החינוך, כיוון שלטענתם, לטניס כוח לשנות חיי ילדים רבים. וינטור, חובבת טניס מושבעת, התגייסה למשימה וצירפה אליה אנשים מצמרת עולם האופנה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית