20 שקדים ביום יועילו לך מאד

יש כמה מוצרים שאת חייבת אותם לעצמך, צריכה קבוע של שקדים, טחינה גולמית, שעועית לבנה ועוד יכולה לסייע לך מאד על על שמירת הסידן בגופך בכמות המספקת ולסייע לבריאות גופך באופן ניכר (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
הסידן הינו מינרל איכותי הנחוץ לעצמות שלנו על מנת לסייע לחיזוקם. יש לו הרבה תפקידים חשובים נוספים, הוא מווסת ומזרז הליכים בגוף, שומר על תפקוד הלב ועוד. הסידן הוא אחד המרכיבים הנחוצים ביותר בגוף האדם.

לא רק בחלב, ישנם עוד כמה מוצרים שאתם חייבים לצרוך כל יום על מנת לספק לגופכם סידן. ספיגת הסידן בגוף תלויה בכמה גורמים: צריכה מספקת של שומנים בתפריט היומי, צריכה מספקת של ויטמיםן D, נטילת תרופות, עישון וצריכה גבוהה של קפאין, חומצה המצויה בעיקר בדגנים וזרעים.

1. תאכלו מוצר סויה ביום. כגון: אדממה, טופו המהווים מקור לחלבון, הסויה יכול להוות תחליף מצויין גם למוצרי חלב ולהוות מקור טוב לסידן וחיזוק העצמות.

2. שתי כפות טחינה גולמית ביום העשויה משומשום מלא - מכילה כ- 230 מ"ג סידן, היא אמנם מכילה ערך קלורי גדול לכפית אך היא דלת שומן ועשירה בחומצות שומן בלתי רוויות הכוללות אומגה 3 ו-6 החיוניות מאד לגופנו.

3. תאכלי כל יום 20 שקדים - יש בהם כ- 75% מהצריכה היומית המומלצת, הם עשירים בוויטמין E, השקד עשיר בשומן חד רווי המסייע לירידה של הכולסטרול הרע, ויכול להפחית את הסיכון ללקות בשבץ ובמחלות לב שונות.

4. חצי כוס תאנים מיובשות - צריכה של חצי כוס תאינם עמיובשות ביום מכילה כ- 145 מ"ג סידן המומלץ ביום, על אף הסוכר הרב שיש בהן, הן חשובות ומכילות גם מגנזיום המסייע להרפפיה של שרירי הגוף ומונע התכווצויות.

5. כוס אחת ביום של שעועית לבנה - מכילה 130 מ"ג סידן וכמות רבה של ויטמינים ומינרלים היא מכילה גם אשלגן ומסייע לתפקוד תקין של תאי העצב והשרירים.

יש עוד כמה מוצרים שכדאי לצרוך על בסיס יומי קבוע כגון: ברוקולי, דגנים, אגוזים ועוד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית