חדר ילדים: הטיפים לעיצוב חדר מושלם

החופש הגדול הוא זמן נהדר לחדש את עיצוב חדר הילדים. איך עושים זאת? כנסי לקרוא

רוני כצמן | כיכר השבת |
ניתן למצוא היום בשוק מגוון רחב מאד של אלמנטים עיצוביים, המתאימים לחדרי ילדים, ויחד יוצרים את האווירה המתבקשת וגם את הסגנון הרצוי. אם אתם בעיצומו של עיצוב חדר הילדים שבביתכם, ואתם מתלבטים איך לעשות את זה נכון, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה:

היעזרו באביזרים שיש בבית

עיצוב חדרי ילדים איננו תמיד מצריך הוצאה כספית גבוהה. אם אתם רוצים לעצב את חדר הילדים שבביתכם, אך מבלי להוציא על כך יותר מדי כסף, מה דעתכם לקחת אביזרים שונים בבית ולשדרג אותם?

תוכלו, למשל, לקחת מראה ישנה ולצבוע אותה בצבע שמתאים לחדר הילדים, תוכלו לעשות אותו הדבר גם עם שידה ישנה שאיננה בשימוש או אולי עם ארגז גדול, שיכול לשמש כמקום לאחסון הצעצועים.

החליטו על קונספט מסוים

זה הזמן להיות יצירתיים במיוחד. החליטו על נושא, על קונספט, ובהתאם עצבו את חדר הילדים. למשל, זה יכול להיות חדר בהשראת הנסיכות, או חדר בהשראת הים.

אם הילד שלכם חובב כדורגל או ספורט בכלל, אפשר לשלב בחדר אלמנטים רבים הקשורים לתחום, ואם הוא חובב מכוניות, אפשר לפזר בפינות השונות מכוניות קטנות או אפילו לתלות תמונות של מכוניות.

התייחסו לגיל הילד

חשוב שאופן עיצובו של החדר יתאים לגיל הילד. חדר לילד בן שנתיים יהיה שונה באופן עיצובו מחדר לילד בן 10. קחו בחשבון גם שהחדר אמור לשרת אותו במשך שנים רבות. בחרו אלמנטים שיוכלו ללוות את הילד גם בגילאים הבוגרים יותר, אלמנטים שאינם ילדותיים מדי.

אם הילד שלכם גדול ובוגר מספיק, התייעצו איתו ושאלו אותו לגבי עיצוב החדר, איך הוא היה רוצה שחדרו יעוצב, האם יש לו רעיונות שונים או בקשות מסוימות.

אל תשכחו את הנוחות

נכון, מראה החדר חשוב מאד, אך גם מידת הנוחות שהוא מציע. חשוב שיהיה לילד שלכם נוח ונעים בחדר. בחרו מיטת שינה נוחה וגם ריהוט שיהיה שימושי עבורו.

שלבו פתרונות אחסון מתאימים, שבהם ניתן לאפסן את הצעצועים והמשחקים בצורה קלה ומהירה וגם פינות רביצה שיוסיפו לאווירה.

לסיכום

עיצוב חדרי ילדים לא מוכרח להיות משימה מורכבת מדי. חדרי ילדים מעוצבים מאפשרים לילדים השוהים בהם ליהנות ממרחב נעים יותר, מרחב מסוגנן יותר וגם כזה שכייף לבלות בו שעות ארוכות.

אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם, פנו אל מומחים בתחום, והיעזרו גם באתרי האינטרנט השונים שיספקו לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית