'דווקא מהמקום הנמוך הזה קמתי'

בשבילי יד' ניסן משמע ליל הסדר, מעבר לכך אין שום משמעות עמוקה לתאריך. לא טרחתי להקדיש מחשבה רבה לתאריך, עד שהחברה החדשה שלי, נומרולוגית במקצועה, דיאנה יקיר, הכניסה אותי לעולם מדהים של תאריכים * אז מה התאריך שלך אומר עלייך? (נומרולוגיה)

שרה פכטר | כיכר השבת |
אמור לי מה התאריך שלך ואומר לך מי אתה?

"את יודעת שאפשר לבחור מקצוע לפי תאריך? אתיודעת שאפשר לדעת אם הבחור שאת יוצאת איתו מתאים לך, לפי תאריך הולדתו? ואם נרחיק לכת, בואו ונשיג את תאריך הלידה של הבוס ולפיו נדע איך לפנות אליו ולדבר על ליבו, ולהשיג העלאה בשכר.

צחקתי עליה, עד שהבאתי לה תאריך של אחת החברות הכי טובות שלי שהיא לא מכירה, ותשמעו, היא נתנה לה מפת אבחון אישיות לפי תאריך הלידה שלה והשעה, והפלא ופלא, הכל בדיוק מעורר השתאות.

המדהים הוא, שדיאנה, אימא לשלושה ילדים, לא תמיד ספרה וחיברה וחיסרה תאריכים. היא עברה דיכאון אחרי לידה שלישית כדי למצוא את היעוד שלה בחיים.

"מצאתי את עצמי עומדת כמו נשים רבות אחרות, מטופלת בשלושה קטנים, והמעלית שלי במצב של צניחה חופשית. ודווקא מהמקום הנמוך הזה קמתי", גילתה לי.

הבאתי לה את התאריך לידה שלי וכלל לא התפלאתי לניתוח שלה. הרי אני חיה עם עצמי כבר עשרות שנים... לפי התאריך שלי, אני אישה של מקרו, לא שמה לב לפרטים הקטנים ולא תמיד מייחסת אליהם חשיבות כפי שהם צריכים להיות, מה שמסביר את עוגת יום ההולדת הענקית שרציתי להגיש לכולם בבת אחת.

"תסבירי לי", ביקשתי ממנה, ודיאנה הסבירה לי שלא מדובר בכישוף אלא בתורה שלימה, וכמו שרופא לומד רפואה ויש לו כללים וחוקים, גם לעולם התאריכים יש חוקים וכללים משלו. לתאריך הלידה של ילדנו, כמו גם לשם שניתן לו, יש השפעה על אופיו ואפילו על הנטיות הבריאותיות שלו. על פי הנומרולוגיה לכל ספרה יש משמעות וניתן לחשב את הספרות ומשם לבנות מפה שלמה של כל אדם.

לקראת הפסח ביקשתי ממנה שתתייחס אל התאריכים, כמובן חשוב לציין, שהיא מתייחסת אל התאריכים לפי היהדות.
אין תאריך מדוייק ליציאת מיצרים", היא אומרת לי. "אך אין לי ספק שמבחינת העיתוי עם ישראל היה בטיימינג של מעברים.

40 שנה הלכו במדבר על שום מה? כי 4 מבחינה נומרולוגית מסמל את המסגרת את היציבות הקיבעון הגבולות דפוסים שאנו חיים לפיהם, ועם ישראל היה חייב ללכת במדבר שמייצג את ההפך מגבולות ויציבות כדי להגיע לאנרגיה של הספרה 5 שבעצם שוברת את כל הקיבעונות ומוציאה לחופש לפריצת גבולות ולמרחב הליכה שמייצגת את שינוי תבנית העבדות והפיכת ו לבני חורין!

היא מציעה שנשים לב, ונחזור לזמננו. "אם נחזור לזמננו חג הפסח מסוגל באנרגיה שלו לעזור לנו לשבור תקרות זכוכית וחומות שבנינו סביבינו באמונה שאין לנו את המפתח לצאת מגבולות ומגבלות".

ולסיום עיצה:

"בואו נשתמש במתנות שהחג נותן לנו להוביל שינוי גשמי ורוחני ונשתחרר מכבלים וירטואלים שמקבעים אותנו ולא מאפשרים להמריא. נתבונן בחג במשפחה שלנו עד כמה המסגרת והיציבות משמשים אותנו כעוגן ועד כמה אנו נותנים לקרני השמש האביבית לחדור ולהאיר.

נצא לטיולים במרחב ננשום את תחושת החופש ואפשרות הבחירה שנמצאת איתנו בכל רגע מהחיים כדי לייצר שינויים קטנים וגדולים שישדרגו את ההנאה והסיפוק מהחיים".

מיוחד לקוראות מאמע: שילחו שאלה שקשורה לתאריך הלידה שלכן ודיאנה תשיב: Dianaykir@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית