המאמר הנדיר של קייט מידלטון על התפתחות הילד

הנסיכה מוויילס משתמשת בטריקים שלה בכל פעם שהיא נתקלת בזאטוטים בטיוליה ולא רק בהיותה אמא. ולכן זה אך טבעי שהיא כתבה לאחרונה מאמר שדן בחשיבות של שנות החיים הראשונות (חינוך)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

קייט מידלטון היא לא רק אם למופת. אנחנו תמיד רואות אותה משתמשת בטריקים שלה הנוגעים לילדים, בכל פעם שהיא נתקלת בזאטוטים בטיולים המלכותיים שלה. ולכן זה אך טבעי שהיא כתבה לאחרונה מאמר חד פעמי ל"טלגרף", שם היא דנה ב"שנות החיים המכריעות הראשונות".

"במהלך 10 השנים האחרונות", היא פצחה וכתבה. "בשיחה עם מגוון רחב של מומחים על איך אנחנו מתמודדים עם בעיות חברתיות כמו בריאות נפשית ופיזית לקויה, נעשיתי בטוחה יותר ויותר בדבר אחד: אם אנחנו רוצים ליצור חברה בריאה ומאושרת יותר עבור הדורות הבאים, עלינו להתחיל בהבנה והכרה בחשיבות הייחודית של חמש השנים הראשונות לחיים".

הנסיכה ממשיכה ומציינת שאכן, חמש השנים הראשונות משפיעות מאוד על שארית החיים ומוסיפה שהראיות לכך רק ממשיכות לגדול ובאותו פרק זמן, מוחנו גדל מהר יותר מאשר בכל שלב אחר של הקיום שלנו.

"הדרך בה אנו מתפתחים דרך החוויות, מערכות היחסים והאינטראקציות שלנו בגיל צעיר מאוד, היא זו שמעצבת הכל אצלנו, מהיכולת שלנו ליצור קשרים ולהצליח בעבודה ועד לבריאות הנפשית והפיזית שלנו כמבוגרים", היא מוסיפה.

אבל, היא ממשיכה: "יש לנו הזדמנות מדהימה, חמושים בכל מה שאנחנו יודעים כעת כתוצאה מעבודתם של מדענים, חוקרים ומתרגלים מסורים, ליצור הבדל עצום לבריאות הנפשית והפיזית של הדורות הבאים. לכן אני נחושה להמשיך להאיר את הנושא הזה ולעשות כל שביכולתי כדי להבטיח התמקדות גדולה בהרבה באותן שנים קריטיות ראשונות עבור הצעירים ביותר בחברה שלנו - הם, אחרי הכל, העתיד שלנו".

מאז ומתמיד מידלטון שמה לה למטרה לצלול לעומק התפתחות הילדות המוקדמת ובסתיו האחרון היא אף חברה לאוניברסיטת קולג' בלונדון כדי לפתח את המחקר "ילדי שנות ה-20", שלדבריה, "ידגים את החשיבות של חמש השנים הראשונות ויספק תובנות לגבי ההיבטים הקריטיים ביותר של הילדות המוקדמת, כמו גם הגורמים התומכים או מונעים תוצאות חיוביות לכל החיים".

ביוני 2021 השיקה הנסיכה מוויילס גם את מרכז הקרן המלכותית לגיל הרך, שמטרתו דומה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית