מתוסמנת: קיבלתי אחות במתנה

קיבלתי אותה במתנה לפני שש שנים ומאז חיי השתנו מהקצה לקצה. מה קיבלתי? קיבלתי אחות קטנה ומקסימה שהביאה אור הביתה אור מיוחד, אור שונה. גדול יותר מכל דבר אחר, קיבלתי במתנה אחות עם תסמונת דאון * לחיות עם אחות עם תסמונת דאון (ילדים)

גילי ש. | כיכר השבת |
מתנה?אתם שואלים..מתנה! אני עונה..אפילו כמה וכמה מתנות. קיבלתי איתה כבונוס הערכה,סובלנות,נתינה,אמונה! כן אמונה..אני מאמינה בלב שלם שלאבא הטוב שבשמים יש קופסא מיוחדת עם נשמות טהורות ומיוחדות שיורדות לעולם רק למשפחות שיזכו בכך,לא לכולם..רק לחלק מצומצם מאד שיזכו במתנה הנדירה הזו.

לקום לחיוך המיוחד שלה ולצחוק המאושר שלה,להביט בה כשהיא מחייכת לכל אחד ומחבקת ונותנת. זה הדבר שנותן לי את האושר הכי גדול שקיים!.

אז כן,כמה חיכיתי כבר שתגדל עוד טיפה ואוכל לטייל איתה כבר בחוץ שכולם יראו את האושר שלי . וכן,זה קרה! המבטים הגיעו מכאן ומכאן,ואני בגאווה מובילה את אחותי בגב זקוף ופנים מחויכות ומאושרות. אך,במקום לשמוע מילים כגון ״איזו מתוקה״ ״איזו בובה״ כמו על כל תינוק קטן שנולד.

שמעתי דברים שממש לא הבנתי איך הם קשורים אלי! ״וואוו,שהשם ייתן לכם כח!״ ״איך אתם מסוגלים כל הכבוד!״ ״אני מכירה משפחות עם ילדים כאלה ״. ״מקווה שהכל בסדר יהיה בעזרת השם״ ״אילו כוחות כל הכבוד״ ! ואני,מביטה באותם אנשים,קצת מבולבלת..מסוגלים?כוחות?ילדים כאלה?יהיה בסדר?

הלו, מה הולך כאן? בטוח אתם מדברים אלי? כוחות? היא נותנת לי המון כוחות זה נכון! יהיה בסדר? ומה רע עכשיו? מה זה משנה מה יהיה בעוד כמה ימים? מסוגלים? אני שואלת את עצמי איך הייתי מסוגלת בלעדיה? עד שהעלתי את השאלה הזו אצלי..וכבר התיבה הפרטית צפצפה לה.

״גם לי יש אחות כזו, אבל אנחנו לא מספרים בגלל שלא ייהרס השם שלי בשידוכים״, ״איזו מתוקה אחותך! אמא שלי אימצה אחד כזה, אבל זה סוד בנתיים, את יודעת״. ״יש לי שני אחים כאלה! אבל זה נורא קשה צריך כוחות צריך לדעת להתמודד לא פשוט״.

״בכולופן, ילדים מיוחדים - לא עניין רגיל!״

רגע, מי קבע מזה הרגיל? אולי אנחנו האנשים הבעייתיים? שמחפשים רק כמה רע לנו וכמה חסר לנו? והם אלו שיודעים להעריך ולחייך על הדבר הכי קטן שיש? מה הולך כאן? מי קבע מי זה האדם המושלם? בגלל שלנו יש מעט שכל יותר חושב? מי אמר שזה דבר חיובי?

בעיניי הילדים האלו הם השלמות האמיתית, ואם זכיתי בנשמה כזו מושלמת ליידי.. אני צריכה להיות גאה בעצמי על הזכות הזו! וכן כל אחד ואחת שזכו בילד/ה מיוחד/ת.

שידוכים? הלוווו להתעורר! מי הוא שמזווג זיווגים? אם לא היושב שם למעלה, ואלו שחושבים שילדה כזו ״תדפוק להם״ את הזן המשובח של משפחתם. אז זה פשוט משפחה שאתם לא צריכים להיות לידם. אין להם זכות לבוא בקשר השידוכים
עם המשפחה המיוחדת שלכם.

אני כל יום קמה בבוקר ומודה לקל שבשמיים על הדבר הזה. שהפך אותי מילדה שובבה והפיראקטיבית במיוחד. מלילה אחרת. קיבלתי ממנה סובלנות. שאשב ואקשיב לה שעות על גבי שעות בלי לקום אפילו מהכיסא. קיבלתי את המתנה הזו ״להעריך״ את מה שיש לך. להיות שמח מהיום יום ולא לחפש לקרוע את העולם בשביל להעלות חיוך. והכי חשוב מבחורה חיצונית מאד, הבנתי שהיופי האמיתי זה היופי הפנימי.

אז כן, אחות עם תסמונת? המתנה הכי יפה שיכולתי לקבל מהשם יתברך, תודה לך אבא.. על האוצר הזה שנתת לי, על מה שהפכת אותי ושמור לי עליה שתמיד תהיה לצידי שתזכה אותי היא..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית