הלם בממלכה

למה קייט מידלטון מעבירה את ילדיה לבית ספר אחר

שנת הלימודים הבאה נמצאת ממש מעבר לאופק (תודה לקל. אגב, זה רק אצלנו או שהחופש הגדול היה הפעם גדול מתמיד?) ומסתבר שיקירת הממלכה הבריטית והאישה שמיליוני עיניים נשואות אליה, החליטה, בצעד מפתיע, לרשום את ילדיה למוסד לימודים אחר. מה עומד מאחורי החלטה זו? (תרבות)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הקיץ מסתיים לו אט אט ושנת הלימודים החדשה נמצאת מעבר לאופק ומסתמן ששלושת ילדיהם של קייט מידלטון והנסיך וויליאם - הנסיך לואי (4), הנסיכה שארלוט (7) והנסיך ג'ורג' (9) - ילמדו בבית ספר חדש בסתיו הקרוב.

לפי מגזין "פיפל", הדוכס והדוכסית מקיימברידג' חשפו שיורדי העצר שלהם יבלו את רוב זמנם בקרוב בבית הספר "למברוק".

הסיבה לשינוי? בני הזוג מתכננים להעתיק את מקום מגוריהם מלונדון לווינדזור וכתוצאה מכך, יעבירו את הקטנים למוסד לימודים חילופי. שמועות על מעבר משפחת המלוכה מביתם בלונדון למקום חדש החלו להסתובב בתחילת 2022. ועכשיו, המהלך הגדול הזה סוף סוף קורה.

בהצהרה חדשה שפרסם ארמון קנזינגטון, הזוג המלכותי אמר, "הוד מלכותם אסירי תודה רבה ל"באטרסי של תומאס", שם ג'ורג' ושארלוט חונכו מאז 2017 ו-2019 בהתאמה והם שמחים שמצאו בית ספר עבור כל שלושת ילדיהם החולק אתוס וערכים דומים".

המנהל בבית הספר "למברוק", ג'ונתן פרי, פרסם הצהרה נפרדת שבירכה את בני המלוכה הצעירים לקראת הגעתם לבית הספר החדש וכתב: "אנו שמחים שהנסיך ג'ורג', הנסיכה שארלוט והנסיך לואי יצטרפו אלינו בספטמבר הקרוב ומצפים מאוד לקבל את פני המשפחה, כמו גם את כל התלמידים החדשים שלנו, לקהילת בית הספר שלנו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית