תוכנית מרתקת

הד"ר מזהיר: "לא לחזור לשגרה" • איש העסקים החרדי: "יש לי סגולה לנגיף"

בתוכנית מיוחדת התראיינו מומחה באימונולוגיה וביולוגיה, שהסביר כי למרות הנזק, אסור לחזור לשגרה - ואהרן פולמן, איש עסקים, שאביו נפטר מהנגיף, וסבור שמצא סגולה (קורונה טיים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: אוריה לוסקי)

בתוכנית מבית 'כיכר השבת' - 'קורונה טיים', בהגשתו של חנני ברייטקופף, נדבר הערב (חמישי), עם ד"ר אורלב לוי ניסנבוים, שיסביר מדוע אסור לחזור לשגרה למרות הלחצים מצד שרי הממשלה. וגם, הרב אהרן פולמן, איש עסקים חרדי, שרוצה לפתוח גמ"ח עם סגולה נגד הקורונה.

ד"ר אורלב לוי ניסנבוים, הוא מרצה מבקש ומתמחה בתחום האימונולוגיה וביולוגיה תאית ומולוקולרית, מתוקף השכלתו, הוא מכיר סוגי נגיפים ויודע ומכיר את השפעתם.

במהלך השיחה, התייחס ד"ר לוי ניסנבוים, לכל ההיבטים, ולאחר שבדק, הוא קובע, כי אם יחזרו לשגרה, אנו נחווה אסונות חס ושלום. וגם, הוא מסביר מדוע הנגיף, לא ייעלם בקיץ - כפי ההשערות שהיו. עוד הוא מסביר, מה הוא היה עושה - אם היה כיום מנכ"ל משרד הבריאות.

איש העסקים החרדי-ירושלמי, אהרון פולמן, מצא בספרים הקדושים, את הפתרון למחלת הקורונה - ולדבריו הוא רוצה להקים גמ"ח - לזיכוי הרבים, וחלחלק טליתות עם ציצית תכלת לחולי הקורונה - אם לא יועיל לא יזיק" - לטענתו.

עוד הוא הסביר, מה גרם לו להתעכב עם לבישת ה'תכלת', ואיך פטירת אביו לפני שבועיים קשורה לעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר