קורונה טיים • צפו

הרשם והחולה מ'המלונית' בראיונות סוערים

נתן, שהה 3 שבועות במלון הקורונה והציל 3 נפשות - ומספר על החוויות. הרשם הבכיר יסביר על הבחורים שנמצאים בלי מסגרת, ואיך יתנהל השנה - הרישום לישיבות • צפו (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אוריה לוסקי)

בתוכנית מבית 'כיכר השבת' - 'קורונה טיים', בהגשתו של חנני ברייטקופף, נדבר הערב (רביעי), עם נתן רובינשטיין, ששהה שלושה שבועות יחד עם בתו - כולל בליל הסדר, ועם רשם עולם הישיבות, הרב יהודה קריאף.

נתן רובינשטיין, הוא חובש ונהג אמבולנס בכיר, ומתאם קשרי קהילה ב'מכבי', זאת מלבד היותו עסקן בכיר בעיר בית שמש, שטיפל בכל מצוקת התחבורה בעיר.

בראיון הוא מספר איך בזכות הראיון הקודם שלו ב'כיכר השבת', פתחו מלון מיוחד לציבור החרדי סמוך לטלז סטון. ומספר, איך הוא וחברו הצליחו להציל את חייהם של שלושה אנשים במלון - שאם לא הם, אותם אנשים רח"ל כבר לא היו על פי דרך הטבע בין החיים.

רובינשטיין אף הוסיף וסיפר על החוויות במלון הקורונה, על האוכל ועל האווירה, ואיפה היה יותר טוב; במלונית הקורונה המיועדת לציבור החילוני או החרדי - ולמה.

הרב יהודה קריאף, מכיר לפני ולפנים את עולם הישיבות. הן בהיותו רשם בכיר, הן בהיותו ממנהלי ישיבת 'המשך הזמן' והן בהיותו חבר בהנהלת 'איגוד בני הישיבות'.

הרב קריאף, יספר איך בחורי הישיבות מצליחים להחזיק מעמד בתקופה זו, בה אין עליהם שום פיקוח וכל אחד צריך משטר עצמי חזק.

עוד הוא יספר, איך הישיבות מתמודדות עם 'הרישום' - שבשנה רגילה זה הזמן החזק ביותר של הרישום. וגם הוא יוסיף בחיוך, שהשנה ראשי הישיבות יצטרכו לתת 'אימון'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר