כיכר השבת

הזוי

מלמלה למנדלבליט "פרשת משפטים בושה", ונעצרה בשבת

שכנה של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מתארת, כי אולצה לחלל שבת ולנסוע לחקירה במשטרה בחשד ל'הטרדת איש ציבור', רק כי לחשה לו את המילים "פרשת משפטים בושה" (חוק)

67
דוד הכהן | כיכר השבת | ד' בחשוון | 22.10.20
הפגנה נגד היועמ"ש מנדלבליט
הפגנה נגד היועמ"ש מנדלבליט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אישה המתגוררת בסמיכות לביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בעיר פתח תקווה, נעצרה לאחר שאמרה לו "פרשת משפטים, בושה".

הסיפור המוזר, אותו חשפה עיתונאית 'חדשות 13' איילה חסון, עוסק באישה דתיה, שילדיה לומדים עם ילדיו של היועמ"ש וחמיה אף מתפלל עמו באותו בית כנסת.

וכך היא מתארת הערב (חמישי) את שאירע עמה לפני מספר חודשים: "מדי שבת אני הולכת עם בעלי והילדים לבית הכנסת. לצערי, מסלול ההליכה הקבוע של היועץ המשפטי לממשלה עובר במדרכה ליד הבית שלי".

"שבת אחת הוא ראה אותנו שם ואמר לנו 'שבת שלום', בעלי השיב לו", סיפרה האישה, "ואני אמרתי לבעלי: מה אתה אומר לו שבת שלום? מנדלבליט טוען שהוא שמע את זה ונפגע".

שבועות לאחר מכן, בבוקר שבת פרשת משפטים, האישה שוב פגשה זו באקראי ברחוב, ומלמלה לעברו בלחש את המילים "פרשת משפטים, בושה". לדבריה, היא לא התלהמה או צעקה, אלא סיננה תוך כדי הליכה.

בחלוף זמן מה, עצרה לידה ניידת משטרה, ממנה יצאו שני שוטרים, שביקשו ממנה להתלוות אליהם לתחנה כדי לחקור אותה בגין עבירה של הטרדת איש ציבור.

"לא אחלל שבת", היא ענתה לשוטרים, ודרשה: "אם אתם רוצים - תבואו איתי לבית שלי שנמצא פה קרוב, וניישב את זה שם".

בשלב זה השוטר פנה לצד הדרך כדי לשוחח בטלפון עם אדם שככל הנראה הכתיב לו הוראות, ולאחר מכן התעקש שהיא תיסע לתחנה. "מי מתעקש כל כך שאחלל שבת?", תהתה האישה, ונענתה: "זה מפקד תחנת פתח תקווה".

כאשר השוטר איים אליה שאם לא תתלווה לחקירה הם יאזקו אותה בכוח מול ילדיה, נכנעה האישה הדתיה ונסעה עמו לתחנה בעיצומה של שבת קודש.

מנדלבליט, בעת ההחלטה על האשמת נתניהו בשוחד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בתחנת המשטרה, מתברר, השתנתה הגדרת העבירה בגינה היא נחקרה . "חוקר בשם אבינועם אמר לי, שכל פנייה למנדלבליט היא חדירה לפרטיות, ולכן הוא חוקר אותי. לא על העלבת עובד ציבור".

עוד אמר לה החוקר, לדבריה, כי למרות שהמאבטח של היועמ"ש סיפק גרסה זהה לשלה, מנדלבליט עצמו הוסיף לתאר דברים אחרים - שלטענתה לא עשתה. בפועל. "החוקר הסכים שאני לא נראית מסוכנת, אבל לקח ממני טביעות אצבע ונאלצתי להצטלם כמו עבריינית", היא אומרת.

ולסיום, אמרה האישה לאיילה חסון: "אני ממש מפחדת ממנדלבליט, שהוא יהפוך את עולמי. אני לא רוצה תיק פלילי בגלל שטות כזו".

היועמ"ש מנדלבליט מסר ל'חדשות 13' בתגובה, כי יש לפנות למשטרת ישראל לבירור הפרטים הנטענים, "ומכל מקום, האירוע טופל ללא שום מעורבות מצד היועץ, שהוא כידוע אישיות מאובטחת. היועץ לא התלונן ולא התבקש להתלונן בעניין".

"מדובר באירוע ובחקירה מלפני שמונה חודשים. החשודה נחקרה באזהרה, ובסיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות", הוסיפו במשטרת ישראל, בתגובה לפרסום המקרה המוזר.

תוכן שאסור לפספס
67 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
44
כשהסמול הפגין והתלהם כל שבת מול הבית והבית כנסת של מנדלבליט כדי שיגיש כתב אישום נגד ביבי מישהו עשה להם משהו..??!! קיללו אותו קללות נמרצות, המשטרה לא עשתה להם כלום... השוטר שעצר את הגברת הוא בסך הכל איש קטן עם ראש קטן, הוא עוד יתנצל ויפצה את הגברת בטבין ותקילין.... ומנדלבליט שביקש את המעצר דרך המאבטח
מנדי03.01.21
43
אם הסיפור נכון,אסור לעבור על כך ,לסדר היום.חמור מכך,אם הכריחו את האשה הדתית לחלל שבת,שמבחינת אדם דתי,כמוהו כשתיית רעל,כל מי שהנושא הדתי יקר בעיניו,חייב לזעוק ולהילחם ,שהאחראים לחילול השבת ,יתנו את הדין.אסור בשום פנים ואופן להבליג.האם לסדום היינו ,לעמורה דמינו?!
חיים23.10.20
42
נגמר הסיפור
טאטע23.10.20

הצגת כל התגובות

41
אין מה לעשות, הבן אדם שבוי בידי הפרקליטות.
mow07.11.20
40
אדם מושחת שמגן בחירוף נפש על פשעי חברו ביבי . פרשת כלי השיט היא מהפרשות החמורות לביטחון ישראל ולא נחקרה
.24.10.20
39
צריך לכרוע ברך ולהשתחוות כל פעם שרואים אותו. הוא אישיות מאובטחת
עבירה חמורה 23.10.20
מותר לצטט את המגילה?
איש צר ואויב24.10.20
חחח אהבתי!
געגכ24.10.20
38
אדוני היועץ אני לא פוחד ממך או מקלגסי המישטרה.אתה אדם ניסחט שעושה את מה שאתה עושה כי הצמידו חרב לצוורך.
Mike23.10.20
37
זה מטורף. צריך לתגבר את האבטחה סביבו. הוא מכהן בתפקיד הכי חשוב ורגיש, בזמן שהאנשים החזקים ביותר במדינה נאשמים ומסיתים נגדו. יה"ר שזכות רבותיו יעמדו לו להמשיך להגן על שלומנו וזכויותנו.
ללא שם23.10.20
אתה יודע שאתה מטוטמם והזוי?! נהינו פה דיקוטטורה מימי הביניים שכל סינון כלפי "איש ציבור" נהפך לעבירה פלילית?! הכל בסדר אתך?!?! לך ל]יסכיאטר ד ח ו ף ף ! !
די לדיקטטורה23.10.20
מה זה התגובה השטותית הזאת?! עפר לפיך! "זכות רבותיו".. יש לו בכלל רב? יש מישהו שהוא מקשיב לו בכלל?! הוא דיקטטור! נהיינו פה משטר איראני! משטר קומוניסטי שאסור להגיד שום דבר לאף אחד!!! ואתה מסנן לך שהוא צודק?! אתה שוטר במשמרות המפכה המנדלביטית?!
אחד שפוי23.10.20
כדאי שתציין, שאת כל מה שכתבת, כתבת בלשון סגי-נהור, מפני שיש תמימים בינינו, שאינם שמים לב שאדם סביר לא יכתוב ברצינות הבלים מהסוג הזה, והדברים נכתבים בסרקאזם.
ז'וז'ו23.10.20
ההבלים הם שלך ז׳וז׳ו--אתה מהופנט של ביבי
משה23.10.20
לך לפסיכיאטר אולי הוא יצליח לעזור לך! אתה דפוק, אבל לגמריי. בחיים לא ראיתי מישהו שמגן על דיקטטור שמבטל בפיצת פה את דעותיהם של למעלה מ60% אזרחי ישראל!! עכשיו אני רואה אחד כזה.. אני לא ייתפלא אם אתה הדיקטטור מנדלביט בעצמו
לך יא דפוק24.10.20
36
על זה נאמר אל תתקרבו לרשות... מנדלבליט החרדי כביכול שנהיה ליועץ משפטי איבד את הכיוון בלגמרי, הכיפה שעל ראשו כבר מתביישת להיות שם, היום הוא גיבור על חלשים, שיכרון הכוח, מחר לכשיסיים את תפקידו ברצון או שיואלץ לעזוב, שום אדם דתי שומר מצוות לא ירצה להיות חברו, והוא יהיה איש בודד ועלוב
מנדי03.01.21
35
אסור לבייש יהודי
מאיר23.10.20
אם בני אדם ישתקו וישתקו כשכולנו סובלים מהיועץ ה"חרדי" לעצמו, לא לדבר ה', שבגלל נהרסו אלפי בתי יהודים ועתידים להימחק חלילה- משפחות וגם בתים, יבוא יום שהוא יתן את הדין לקונו
אסור לדבר?24.10.20
אבל לכפות את הדעה שלך על האחר - זה מותר.. עפר לפיך!!!
כי24.10.20
34
גם אני לוחשת שלוש מילים שלטון החוק מושחת !
רינה23.10.20
33
רבו אשלג אש של גיהינם. הוא מתיר לו להתקשר בשבת לכלוא אשה שכל פשעה אמרה לו פרשת משפטים. היתה אומרת לו פרשת בלק היתה מקבלת ממנו צל.ש. בלק זה יהיה חברו שם בגנזי מרומים
ללא שם25.10.20
32
נותר רק להתנחם בזה שלמעלה אחרי 120 ככל הנראה יהיה דין צדק לכל העוולות שגרם כל בן אנוש פה בארץ ולא אפרט יותר כדי שלא לעבור על שום חוק או תקנה
חנטריש23.10.20
31
ואני רק שאלה! למה הבאתם תמונה של מנדלבליט בחולצה כתומה? אתם רומזים משהו על מדי השב"ס?
משה לוי23.10.20
30
בגלל שאמרת בתחילה למה לומר לו שבת שלום אז הוא הבין ששבת לא חשובה בעינייך אז שלח אותך בשבת לחקירה. היועמש מבין דבר מתוך דבר
אבי23.10.20
נראה אותך אומר שבת שלום למי שמזלזל בשומרי שבת ומתערב בכל עניין גם אם לא קשור אליו. זאת דמוקרטיה? לא בחרנו בו. בחרנו בראש ממשלה ובמפלגות (לצערי, לא התאחדנו תחת מפלגה אחת דתית, כדי להשפיע, בגלל פלגנות ועיניים גדולות של עזקני ציבור שהעדיפו כסף למוסדות שלהם, כדי למצוא חן בעיני גדולי התורה, כאילו
נראה אותך24.10.20
29
למה לא לומר לו שבת שלום? אם היה ממליץ להעמיד לדין מישהו אחר גם הייתה אומרת כך? מיהו ביבי הזה שבגלל זה מנדנבליט נהפך כאילו לעוכר ישראל? ההפך הוא הנכון, ביבי הוא כופר ידוע שבכל הזדמנות הכה בחרדים באכזריות רבה ובכלל שלח את כל תושבי המדינה לעוני (יוקר המחיה והדיור) ועבדות מודרנית, מול מנדבליט שהנו אדם
שלמה זלמן22.10.20
אתה צריך להתפלל בחונן הדעת שחסרה לך מאוד
nb0101981@gmail.com23.10.20
ביבי, בשעתו, אילץ אותך להפסיק להיות שנורר ולצאת לעבודה, וזו סיבה לשנוא אותו? כאשר אתה רק פוקח עיניים בבוקר, אתה צריך להודות לקב"ה, ומיד אחר כך לביבי.
מוישי23.10.20
חבל שהרבה חרדים מהופנטים על ידי ביבי--אני מסכים אתך במאה אחוז ומתפלל שיפקחו עיני החרדים המהופנטים--ע״י ״פוקח עוורים״
משה23.10.20
מתי שאני יברך פוקח עוורים אני יכוון עליך. לך תהנה עם המשטר הדיקטטורי של מנדלביט שלך ותמשיך לסנן עם פיך המלוכלך דברים נגד רוב אזרחי המדינה! שמאלן מגעיל!!!!!!!!!!!!!!
למשה העיוור24.10.20
28
ארור מנדלבליט ארור שי ניצן ארורים הרשעים
פופ25.10.20
תכין לך עורך דין, אף אחד לא ינשוף בעורף.
מנדלביט אביחי25.10.20
27
הלכה הדמוקרטיה הלך חופש הדיבור הלך חופש הדעה נהפכנו למדינה תאומה של צפון קוריאה מה קרה מה בסך הכל אמרה ואם נניח שאמרה מה שאמרה איזה נזק יצא מזה כלום לא איימה לא קיללה בשביל זה להכריח אותה לחלל שבת אפילו ברוסיה זה כבר לא קיים ברגע שתלך הדמוקרטיה הלכה המדינה רוצים חופש הביטוי חופש הדיבור חופש הדעה
עזרא24.10.20
26
אכן בושה להמו-דלבליט הארור, אבל איני מתפלא, מי שנסחט ומפרק האשמות חזקה עליו שיעשה גם מעשי עוולה שכאלה.
אבי 23.10.20
25
כלומר, בבוקר יום השבת טלפן מנדלבליט למשטרה והתלונן על השכנה שלו. אחרת, איך ידעו השוטרים לבוא ולעצור אותה? על זה מחלל מנדלבליט את השבת? משהו השתחרר אצלו לגמרי.
שלמה אינהורן23.10.20
המאבטחים התקשרו. אבל כנראה בהוראתו
מאיר23.10.20
24
מנדבליט איך נאמין לך כמו שאמרת ששי ניצן לא יושב עליך, לא יודע איך נפלת לכזו תהים ההגיון לא מבין
יאיר23.10.20
23
מנובל
חיים22.11.20
22
הוא גם מושחת וגם שקרן... כאילו הוא לא יודע בכלל מזה... שקרן רמאי פשוט אדם מושחת !!!!
חיים23.10.20
21
אשה בעייתית עם אובססיבית לביבי במקום בעלה הייתי מתגרש ממנה איך אפשר לחיות עם אשה שכל היום מדברת על גבר אחר (ביבי )
ביביסטית שקרנית ובכינית23.10.20
איך אמר מנדלבליט מא.
מרקו23.10.20
20
רשע מרושע
משה 23.10.20
19
הדרקים אלה מהפרקליטות מוציאים דיבה על מדינת ישראל. הכל אינטרסים. אין חוק אין צדק אין משפט. ממש סדום ועמורה. המדינה נהפכה למדינת בננות ובטטא. לזה סוגרים תיק לזה פותחים בטרראם לההוא מתעלמים. אין פלס משפטי. וחושבים שהעם טמבל. אנחנו פקחים מאוד ורואים איזה נוכלים אתם שם. תתביישו חלאות.
כל כלב יבא יומו אל דאגה25.10.20
18
בושה וחרפה,היכן לשכת עורכי הדין,שני אפסים כמו מנדלפח ובן ארי מנהלים את המדינה.חייבים לפרסם את כל קלטות מנדלפח ואת התמונות של בן הארי ,הרועץ אמור לשבת מאחורי בורג ובריח לפחות 20 שנה.על נעל ישב מישהו 3 שנים.
אזרח הוגן24.10.20
17
זה ממש מזכיר לי את רוסיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עולה מרוסיה23.10.20
16
אני זוכר שאנשי השמאל הקיצוני עקבו אחריו בסופרמקרט בבית הכנסת,מה עשו להם? נאדה - כלום!!!
צ23.10.20
15
מנדלבליט עברין
משה22.10.20
14
דיקטטור
מרקו22.11.20
13
היזהרו ממערכת המשפט המושחתת ואהרון ברק, הוא אוטואנטישמי ומטרתו בהשמדת היהדות, כמו כן כת עורכי הדין שמעריצים אותו ופועלים תחתיו.
ששון24.10.20
12
אני חרדי וגר בסביבה --אני רואה את ההתנפלויות, האיומים, כנויי הגנאיוההשתלחויות הגסות --הרבה פעמים ברמקולים ליד ביתו של מנדלבליט חלק מהציבור הדתי ומתבייש שאני חלק מציבור כזה. אין לי ספק שהמשטרה צריכה לבדוק שאיומים לא יצאו מהכח אל הפועל. אני לא מבין איך עורכת דין משכילה לא רואה את מה שקורה?
שלמה23.10.20
היא אמרה שם של פרשה. הוא הכיר את המשפחה מהמוסד המסכן שקיבל את ילדיו. הוא הוציא שם רע לאשה, למשפחתה. גרם לה לחילול שבת ולעצמו לחילול השם
בושה ליועץ24.10.20
אני באמת כואב את כאבך אבל אתה רשאי לעזוב את הציבור החרדי אתה רשאי גם להתנצר העיקר שח"ו לא תסבול כ"כ בהצלחה בדרך החדשה
אהרלה24.10.20
וכשלוש שנים זה הגיע מכיוון כת "רק לא ביבי" אז זה היה בסדר? כן, אני יודע, זלא"ד...
מצדרביעי23.10.20
מעניין למה עושים לו את זה.. אולי כי הוא דיקטטור שסותם את פיהם של רוב אזרחי המדינה שהצביעו בעד ביבי?! אולי כי הוא עוזר למשטר הבג"צ האנטישמי והאנטי דמוקרטי להתקיים?! אכן, גם אני מתבייש בזה שאתה חלק מהציבור הדתי.
יהודי אמיתי24.10.20
11
למגיב 2 אני חושב מצוה לשנוא אותו כמובן ללא אלימות . עקב שיהודי שומר תורה מסלף ומייעץ רע לבג"ץ בכל פעם שזה חרדים, שחיה נפרדת-קונצרט בחיפה-תקציר היריעה לספר את מעלליו הוא בטח מאלו שמורידים ולא מעלים חבל, לכן בטח שלא צריך לענות לו שבת שלום וכ'. אני גר בבלגיה העיריה של הגויים נותנת/משכירה אולם להצגות
ללא שם23.10.20
10
ככר להוציא תגובת מנדלבט 35. איומים אין כאן.
ללא שם26.10.20
9
מנדלבליט המניאק
יהודי אמיתי23.10.20
8
אם הסיפור אמיתי, נורא. אבל למה חיכו שמונה חודשים כדי לפרסם? אולי כי הרוצה לשקר ירחיק את עדותו?
שלום23.10.20
גם חקירות נתניהו הועלו לאחר כמה שנים, לה פה הסיפור שונה?!?!?! לך לעזזאל ותהנה לך עם המשטר הדיקטטורי של מנדלביט
אחד שפוי24.10.20
7
מנדלבליט רשע מרושע! מגלומן חסר מעצורים! אדם רע! אדם מגעיל ובוגדני!!! גועל נפש לעם היהודי שיש בינינו אדם כל כך מגעיל!!! ביבי אשם שלא פיטר אותו ושלח אותו לכל רוחות השמים!!!
דן החילוני23.10.20
6
והנה עוד דוגמא לשיקול הדעת ומקצועיות של שוטרי משטרת ישראל והאכיפה בארץ.... דמוקרטיה לתפארת מדינת ישראל. עד שלא יהיו עונשים פליליים על שוטרים שמבצעים מעשים בלתי חוקיים באותה רמה כמו אם אזרח היה עושה זאת לשוטר המצב לא ישתפר. חייבים להשיב את ההרתעה לאזרח. כי דם חרדים ודתיים איננו הפקר.
משה23.10.20
5
מנדלבליט נ' מדינת ישראל
מנדלבליט נ' מדינת ישראל25.10.20
4
משטרת המחשבות, שי נצן החזיק אותו בב......... אז זה כואב והיא חטפה.
נוי23.10.20
3
המעשה מעיד על המסכן הזה. אכן בושה.
ט. 23.10.20
שיתבייש לו. אין לו דרך אחרת לקבל תשומת לב ולפגוע ביהדות וביהודים, בדתיים לאומיים ובחרדים. רק לפגוע באשה, בבעלה- לגרום לעילה לגירושין ולהרוס לילדים את חייהם? איך לדעתו הם ירגישו בבית הספר?
נלחם באשה?24.10.20
2
הבן אדם ההזוי הזה הוא בושה ליהדות. הוא מובל מדחי אל דחי על ידי גורמי סמול קיצוני שמחזיקים אותו בגרון.
יהודה23.10.20
1
לאלוקים פתרונים
שלם22.10.20
אולי גם יעניין אותך
חוק ומשפט

'אין טוב ורע' | תלמידו של ראש הישיבה שמעולם לא התייאש וחבק בן, משתף בתחושות

משה מנס | 24.03.24

התנפלו על הרכב

הותקף באכזריות בדרך למירון - ותובע 150,000 שקלים פיצוי

קובי רוזן | 14.01.24

החל ממחר

דיונים צפופים במשך יומיים; זה מה שצפוי להיות בהאג

יהודה גל | 10.01.24

זעם בימין

בג"ץ פסק על חודו של קול: חוק הנבצרות לא יחול בינתיים

דוד הכהן | 03.01.24

עם לבבות ירוקים

מנהל הלהקה החל לשיר בהופעה: "אנחנו אנשי מוחמד דף"

קובי רוזן | 02.01.24
ש

רבנים, דיינים וטוענים רבניים:

אלו האנשים שמרוויחים משכורת הייטק ממשרה תורנית

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

בפסק הדין הדרמטי

מתווה סולברג? השופט מבהיר שלא היה מצביע בעד החוק

דוד הכהן | 02.01.24

דרמה משפטית פוליטית

ההסבר של השופטים להתעקשות לפרסם פסק דין במלחמה

ישי כהן | 02.01.24

על חודו של קול

פסק דין דרמטי: שופטי בג"צ פסלו ברוב דחוק את ביטול עילת הסבירות שחוקק כחוק יסוד 

קובי אטינגר | 01.01.24

מחדל בצפון

שלושה ערבים גנבו כלי נשק קטלניים מצה"ל ליד גבול לבנון

קובי רוזן | 17.12.23
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

הממשלה מפעילה שיקול דעת

בג"ץ דחה עתירות נגד עסקת השחרור: "אין עילה להתערבות"

יהודה גליקמן | 23.11.23

"נסיבות קיצוניות"

הסנגוריה הציבורית לא מוכנה לייצג את מחבלי החמאס

קובי רוזן | 08.11.23

מחיר המלחמה

היועמ"שית מקפיאה את העברת הכספים הקואליציוניים

יוני גבאי | 07.11.23

משרד המשפטים הודיע

פרקליט המדינה והיועמ"שית מלווים את חקירת הזוועות

יהודה גל | 07.11.23
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם
ש

מדריך מלחמה

זכויות העובד: האם ניתן לממש ימי חופשה בעת הלחימה?

כיכר בשיתוף משרד העבודה | מקודם

לבקשת משרדי הפנים והשיכון

בית המשפט יחייב רשויות במרכז להפעיל אתרי בניה    

דוד הכהן | 31.10.23

"מסיימת מסע ארוך ומרתק"

בגיל 70, נשיאת בית המשפט העליון פורשת היום מתפקידה  

יהודה גל | 16.10.23

"חופש הביטוי עדיף"

בוטל כתב האישום כנגד פעיל הימין שאיים על ליאת בן ארי

דניאל הרץ | 03.10.23
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

בהרכב 11 שופטים

הכל על הדיון הדרמטי הצפוי מחר בבג"ץ על חוק הנבצרות

דניאל הרץ | 27.09.23

משיב לעתירות

יריב לוין לבג"ץ: יש לי סמכות בלעדית לא לכנס את הועדה

יהודה גל | 13.09.23

לא מוותר

בית המשפט ידון בתביעה של בנט נגד הרב יוסף מזרחי 

דוד הכהן | 11.09.23