סערה בעולם הקבלה הרבני: הקמע המפורסם מזויף?

סערה בעולם הקבלה. המקובל רבי בנייהו שמואלי בהתבטאות קשה על מפיצי קמע בשמו של המקובל האלוקי הרב מרדכי שרעבי זצוק"ל: "כל מי שאומר שיש לו קמיע של הרב שרעבי - הוא אדם שלא דובר אמת ומנצל תמימות של אנשים בשעת מצוקה". פרסום ראשון ב'כיכר השבת' (יהדות, אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
המקובל הרב שמואלי (צילום: יוסי שחר)

סערה בעולם הקבלה. בשנים האחרונות מפיצה משפחה מוכרת וידועה מירושלים קמע, שלטענתם נכתב על-ידי המקובל האלוקי הרב מרדכי שרעבי זצוק"ל.

לא פעם פקפקו רבנים שונים באמינותו של הקמע הידוע שמופץ בארץ ובעולם.

בימים האחרונים, כך נודע ל'כיכר השבת', התבטא המקובל הרב בנייהו שמואלי ראש-ישיבת 'נהר שלום' מיסודו של הרב שרעבי, בחריפות רבה נגד מפיצי הקמיע.

בני משפחה שהגיעו לרב בכדי לקבל ברכה ועצה לבנם שחלה במחלה קשה, ביקשו שיתן להם את "הקמע הידוע של הרב שרעבי".

פניו של המקובל הרב שמואלי הרצינו והוא ענה בתקיפות: "לא היה קמע של הרב שרעבי. זה שקר. הם משתמשים בשמו הקדוש של הרב, הם משקרים את הציבור, הרב שרעבי התנגד כל חיו לקמעים".

עוד אמר הרב שמואלי: "זה לא אמיתי ולצערינו אנשים בשעת מצוקה נגררים אחריהם. כל מי שאומר שיש לו קמע של הרב שרעבי - הוא אדם שלא דובר אמת ומנצל תמימות של אנשים בשעת מצוקה".

ממשפחת רפאלי שאחראים על הפצת הקמע מסרו ל'כיכר השבת': "אין לנו עניין עם מחלוקת, מפני שאנו שנים רבות מחזיקים את הקמע שקיבלנו מהרב מרדכי שרעבי במו ידיו . שאמר לנו לעזור בזה לאנשים, והברכות שאנשים יברכו יתגשמו בזכותו. ב"ה עשרות משפחות זכו לזרע בר קיימא בזכותו של הקמיע. חולים רבים שהיו במצבים קשים זכו להתברך עם הקמיע וראו ניסים ונפלאות. מרן רבי עובדיה יוסף שליט"א - השתמש בעצמו מספר פעמים בקמע זה, ואף כתב המלצה. " להלן הציטוט. מספר תפלה למשה "ויש בקונטרס הנ"ל תפלה מיוחדת לפני שמשתמשים בקמיע הקדוש של הגאון המקובל האלקי קדוש יאמר לו רבי מרדכי שרעבי זצ"ל ועוד תפלות וסגולות נפלאות.

ושמענו מפי מגידי אמת הסגולות הנפלאות של הקמיע הקדוש. ואת הנסים אשר נעשו לחולים שקבלו את הקמיע והשתמשו בו. הן לרפואה שלמה הן להצלחה. הן לזיווג ולזרע של קיימא. והצליחו כאשר בקשו. ואין ספק שהאמונה בה' יתברך ובצדיקי עולם בצירוף התפלות והתחנונים לרופא חולי עמו ישראל. וזכותו של אותו צדיק תעמוד לעד לכל דורשי ה'. " סוף ציטוט .

גם ראש המקובלים הרב יצחק כדורי זצ"ל כתב שזה קמע של הרב שרעבי ועושה ניסים ונפלאות במשתמשים בקמע זה. להלן הציטוט מדבריו של הרב כדורי. יעלוזו חסידים ויגילו הישרים ביום הגלות הספר הנכבד והחשוב תפילה למשה שבו לקט נבחר של תפילות וסגולות מגאוני ישראל בדורות שעברו. אשר תיקונם לאומרם בכל עידן דעקתין.

ובפרט קודם השימוש בקמיע הקדוש שנותר לנו לפליטה ממרן הצדיק המקובל האלקי ראש עדת המכוונים בירושלים מו"ר הרב מרדכי שרעבי זצוק"ל וזיע"א אשר ידוע ומפורסם בשער בת רבים על גודל מעלת ויקר תפארתו של הקמיע הקדוש שניסים ונפלאות רבים התרחשו בעת השימוש בו. עד כאן הציטוט. ". וכן המלצה מהצדיק המקובל ר' מרדכי אליהו זיע"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר