בעל ניסיון רב

גדי קוניא נכנס היום לתפקידו כמנכ"ל קבוצת תנובה

קוניא: "אני גאה להצטרף לצוות המנצח של תנובה, ומודה על ההזדמנות להוביל את קבוצת המזון הגדולה והמובילה בישראל" (צרכנות)

גדי קוניא (צילום: רמי זרנגר)

מנכ"ל קבוצת תנובה החדש, גדי קוניא, נכנס היום (א') לתפקידו. קוניא (53) מחליף את אייל מליס, אשר כיהן בתפקיד כ-7 שנים, וכקודם לכן שימש כמנכ"ל תשלובת החלב במשך כ-8 שנים. קוניא מביא עמו לתפקיד ניסיון רב המשלב ראייה עסקית מקומית ובינלאומית, הבנה עמוקה וניסיון רב בתחומי התפעול, פיננסים, פיתוח עסקי, מפעלי ייצור, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל אינפיניה (לשעבר נייר חדרה) וקודם לכן שימש במשך שנתיים כסמנכ"ל הכספים של החברה וכממלא מקום מנכ"ל. בעבר שימש קוניא כמנהלה של גזית גלוב בגרמניה במשך שנה עד ל-2013 וקודם שימש מ"מ מנכ"ל וכסמנכ"ל הכספים של גזית גלוב במשך שלוש שנים.

חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה: "תנובה עשתה קפיצת מדרגה משמעותית בשנים האחרונות וקוניא מצטרף אלינו במטרה להוביל את החברה להישגים נוספים חדשים. אני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקיד ובטוח כי ניסיונו המקצועי העשיר יסייעו לו לאורך הדרך. ברצוני להודות למנכ"ל הקבוצה היוצא, אייל מליס, על תרומתו המשמעותית שהובילה להישגים עסקיים ושגשוג החברה בשנים האחרונות ועל מחויבותו העמוקה לארגון ולעובדים".


מנכ"ל קבוצת תנובה, גדי קוניא: "אני גאה להצטרף לצוות המנצח של תנובה, ומודה על ההזדמנות להוביל את קבוצת המזון הגדולה והמובילה בישראל. מדובר באתגר משמעותי ואני מאמין שיחד עם דירקטוריון החברה, ההנהלה, והעובדים המצוינים של תנובה נוביל את הקבוצה לצמיחה ומצוינות בשנים הבאות. אני מבקש להודות לדירקטוריון וליו"ר תנובה על האמון והאחריות שהפקידו בידיי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר