בישראל עוקבים

אחרי החיסולים: 'גוב האריות' חוזרת לשטח במצעד צבאי

חיסולים ומעצרים הביאו לכניעתם של רבים ממחבלים ארגון הטרור 'גוב האריות' - אך מתברר כי הם לא הורידו ראש, וכבר ערכו מצעד חדש עם חמושים, לזכר מנהיג הארגון שחוסל על ידי ישראל (ביטחוני)

חיים גולדברג | כיכר השבת |

עשרות חמושים פלסטינים, המזדהים עם ארגון הטרור 'גוב האריות', צעדו בצהרי יום שישי ברחובות העיר שכם, תוך שהם מבהירים: "לכל מי שחשב שהתפרקנו - אתם הוזים".

ארגון הטרור המקומי ספג מהלומה קשה עם שורה של חיסולי ומעצרי בכירים ופעילים מבין שורותיו, מה שהוביל להסגרתם של 60 ממחבלי הארגון לידי הרשות הפלסטינית.

עם זאת, עשרות מהם צעדו כאמור ביום שישי, לציון מותו של מנהיגם ודיע אלחוח, שחוסל לפני כחודש וחצי על-ידי כוחות הביטחון הישראליים.

כעת הם מנסים להראות כי הם עדיין חזקים בשטח וביצעו מפגן שליטה מרשים, כאשר כולם עם לבוש ממותג של גוב האריות - וחלקם עם ציוד צבאי גנוב.

אחד החמושים אמר כי "גוב האריות שייך לכל פלסטין, ללא יוצא מן הכלל. אנחנו מאמינים באיחוד הדמים ובמאבק. אנחנו בני כל הפלגים הפלסטיניים, ובני שתי האינתיפאדות. אנחנו אומרים לכל מי שחשב שגוב האריות התפרק - אתם הוזים".

"אנחנו עומדים איתן למרות הכול. אנחנו חוקרים, לומדים ומתכננים אסטרטגיות וטקטיקות חדשות. אנחנו מפתיעים את האויב בעימותים. לכל השהידים - הגיע הזמן שלנו לנקום. חכו לפעולות שלנו".

במערכת הביטחון הישראלית עוקבים אחרי ההתעוררות המחודשת של 'גוב האריות', ובוחנים כיצד יפעלו, והאם ישובו לדרך הטרור האלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר