אביב גפן לקראת חזרה בתשובה? "אני מקנא במי שמאמין"

אביב גפן, אליל הזמר הישראלי שמבטא יותר מכל את החילוניות לקראת חזרה בתשובה? בביקור בבית כנסת בניר גלים חבש גפן כיפה ואמר כי הוא "מחכה להארה". מדבריו שנאמרו בשיחה עם אחת המתמודדות בתכנית בה הוא מכהן כ'מנטור': "אני מקנא במי שמאמין, ומאמין במשהו גדול יותר" (ברנז'ה, מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אביב גפן "מחכה להארה" (צילום ארכיון: פלאש 90)

האם הזמר הישראלי אביב גפן שמסמל יותר מכל את החילוניות עומד לחזור בתשובה?, במהלך תכנית טלוויזיה ששודרה אמש אמר גפן כי הוא מקנא במי שמאמין בקיומו של אלוקים.

את הדברים אמר גפן במהלך ביקור בבית כנסת בישוב ניר גלים, בו מתגוררת אחת המתמודדות בתכנית 'The Voice', בה הוא מכהן כ'מנטור'.

במהלך הביקור בבית הכנסת, ביקש גפן לחבוש כיפה, ואז הפתיע כשגילה כי הוא מקנא בבני אדם מאמינים: "תדעי לך שאני מקנא בך, ועכשיו בלי הומור וגם בלי ציניות, אני מקנא במי שמאמין, ומאמין במשהו גדול יותר" אמר גפן.

"זה מקסים בעיני" אמר גפן שהוסיף כי הוא מקווה לחוש הארה שתהפוך אותו גם כן לאדם מאמין "אני מחכה לרגע שיהיה לי איזה הארה, זה עוד לא קרה לי, ואני בלי ציניות, זה מבאס".

"כשיקרה לי הרגע הזה, יקרה גם משהו נורא עצוב אצלי, שאני אבין שאני לא אלוהים".

באתר 'מעריב' פורסם, כי בקטע שלא פורסם בתכנית אמר גפן: "את רואה משהו שאני לא רואה. אני כן יהודי, יש לי אמא שלמדה בבית ספר דתי, אני קרוב לזה אני מדבר על זה. מכיר את התנ"ך ואת התורה, מחכה לרגע שתהיה לי איזושהי הארה".

יצויין, כי זו לא הפעם הראשונה שאליל הזמר החילוני מפתיע את מעריציו, לפני כשנה, הוציא יחד עם הזמר הדתי אביתר בנאי סינגל בשם "יש שמיים מעליי" שזכה להשמעות רבות בשל הניגוד בין המשתתפים בדואט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר