חברת המחקר גרטנר: 225 מיליון סמארטפונים נמכרו ברבעון

מנתונים שמפרסמת חברת המחקר "גרטנר" עולה, כי מתוך 225 מיליון מכשירי סמארטפון שנמכרו ברבעון האחרון, 71.3 מיליון היו דגמים שונים של סמסונג. פי 2 יותר מהמתחרה אפל (דיגיטל)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

ענקית הסלולר הקוריאנית ממשיכה בזינוק המרשים, ועל פי נתוני חברת המחקר גרטנר, מכרה 'סמסונג' ברבעון השני של 2013 סמארטפונים בהיקף של פי 2 מהכמות שמכרה המתחרה האמריקנית אפל.

על פי חברת המחקר, ברבעון האחרון נמכרו 225 מיליון סמארטפונים, כאשר 71.3 מיליון מתוכם היו מכשירים של סמסונג. לעומתה של ענקית הסלולר האמריקנית - 'אפל', שמכרה 31.9 מכשירים.

מהנתונים עולה כי חברת LG חוותה זינוק במכירות ברבעון האחרון, ועלתה מ-4.9 מיליון מכשירים שנמכרו ברבעון הקודם, למעל ל-11 מיליון מכשירי סלולר שמכרה ברבעון הנוכחי.

באתרי טכנולוגיה שונים צויין, כי ייתכן והנתונים מושפעים מההבדלים בין זמני ההשקה השונים של סמסונג ואפל, כך שלקראת ההשקה הקרובה של אפל, חלה ירידה לגיטימית בקצב הרכישות של מכשירי האייפון. כאשר בגזרת הגלקסי, לאחר השקת המכשירים החדשים - דווקא חלה עלייה.

נקודה נוספת שחשוב להזכיר, בעוד שבסמסונג השיקו דגמים רבים של מכשירים בכדי לבצע יותר מכירות - צעד שהסתבר כמוצלח ומשתלם, באפל התמקדו וממשיכים להתמקד במכשיר אחד, האייפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר