דיווח: סמסונג תייצר שבבי עיבוד למכשירי האייפון

שנה לאחר שהפסידה לראשונה במכרז על ייצור מעבדי האייפון, דווח ב"בלומברג" כי ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג חוזרת לייצר את שבבי העיבוד המרכזיים לאייפון (טכנולוגיה, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אייפון (צילום: שאטרסטוק)

סמסונג חוזרת לייצר את מעבדי האייפון: שנה לאחר שהפסידה לראשונה במכרז על ייצור מעבדי האייפון, מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג כי ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג חוזרת לייצר את שבבי העיבוד המרכזיים של האייפון. לפי הדיווח, החברה זכתה במכרז שהוציאה אפל לייצור השבב החשוב והעיקרי במכשירי האייפון 6S - שבב ה-A9.

סמסונג - שנחשבת לאחת מיצרניות השבבים הגדולות בעולם, באמצעות חטיבת השבבים שלה שמייצרת בין היתר גם שבבים לחלק ממוצריה כמו גם שבבי עיבוד מרכזיים עבור ענקית השבבים קוואלקום - איבדה לראשונה בשנה הקודמת את המכרז עבור ייצור שבבי ה-A8 שמשמשים בין היתר את מכשירי האייפון 6. עד אז כאמור ייצרה סמסונג את רוב המעבדים למכשירים הניידים של המתחרה הגדולה ביותר שלה - אפל.

שיתוף הפעולה בין 2 המתחרות הגדולות גרם בעבר לכך שבאופן אירוני למדי, אפל זכתה לקבל חלק משבבי העיבוד המרכזיים לאייפונים שלה ללא תשלום, זאת לאחר שחברת סמסונג הפסידה בתביעת פטנטים בכך שהעתיקה פיצ'רים מהאייפון עבור סדרת הגלקסי שלה. בתמורה לסכום הפיצויים שפסק בית המשפט האמריקני, העבירה סמסונג מעבדים לאפל בסכום שנקבע בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר