מכף רגל ועד ראש

לקראת ראש השנה, יומיים שבהם נעמוד לפני בורא עולם בתפילה ובבקשה לשנה טובה ומתוקה, חשוב לשים את הדעת על נעלים איכותיות כדי לעבור את החג בצורה קלה, נוחה ובריאה. חברת 'פלורשהיים', מותג ההנעלה מארצות-הברית, המקפידה על נעליים נוחות ואופנתיות, בשיתוף פעולה עם חברת 'ברוסלינו'

לכבוד החג. נעלי פלורשהיים (צילום: כיכר השבת)

שוב מגיעה לה תקופת החגים, תקופה של הזדמנות מצוינת לרענן את המלתחה לקראת שנה חדשה. ואם כבר מחדשים את פרטי הלבוש, אנחנו שומרי התורה והמצוות משתדלים לכוון את הרכישות לכבוד חגים וימים טובים, זאת בכדי לכבד את החג בלבוש יפה.

לקראת ראש השנה, יומיים שבהם נעמוד לפני בורא עולם בתפילה ובבקשה לשנה טובה ומתוקה, לקראת שעות של עמידה, חשוב לשים את הדעת על נעלים איכותיות כדי לעבור את החג בצורה קלה, נוחה ובריאה. "כיכר השבת" ממליץ על הנעלים הנכונות לכבוד החגים.

כבר במסכת שבת נכתב: "אמר רב יהודה אמר רב 'לעולם ימכור אדם קורות ביתו ויקח מנעלים לרגליו'", חשיבות גדולה ראו גדולי עולם לשמירה על כבודו ובריאותו של האדם. כולנו מכירים את ההרגשה שמלווה אותנו לאחר יום שלם מחוץ לבית, שעות של עמידה והליכה ממקום למקום, יוצרים לחץ על שורש כף הרגל וכך אנו מוצאים את עצמנו נאנחים בכאב לאחר היום העמוס.

לפני שנים רבות שהמודעות לבריאות הרגל השתרשה בקרב האוכלוסייה בישראל, היו מספר מפעלים שניסו ליצר את הנעל הנוחה ביותר. היו חברות שהצליחו במשימה אבל דבר אחד לא עלה בידם, ליצור את הנעל הנוחה ביותר אבל שמראה החיצוני יהיה נעים לעין ואופנתי. רבים וטובים נאלצו לוותר על נוחות היות שהיו חייבים לנעול נעלים אופנתיות.

לאור זאת ולשם כך ניסו חברות רבות ליצור את הנעל האולטימטיבית בה יינתן דגש רב על נוחות, אבל בלא להפסיד את עניין היופי והנוחות. ובאמת לאחר מספר שנות פיתוח התחילו להגיע לשוק מספר דגמים של נעלים שענו על הדרישה, נעלים ששילבו נוחות ללא פשרות אבל לא שכחו להשקיע בפן אופנתי.

אחת החברות שלקחה צעד קדימה את עניין שילוב הנוחות בנעל אופנתית ויוקרתית, היתה חברת 'פלורשהיים'. חברת פלורשהיים שנוסדה לפני כמאה עשרים שנה בשנת 1892 בשיקגו ארצות הברית.

כבר מראשית יצירתה, הנעליים שהחברה ייצרה קנו לעצמם שם של כבוד כנעלי איכות ובריאות, החידוש שיצרו במפעלי פלורשהיים היה החשיבה הבלתי מתפשרת ליצור נעל שהיא נוחה אבל עם זאת שתהיה גם יוקרתית ומפוארת.

בחברת פלורשהיים משקעים מיליוני דולרים בכל שנה על פיתוחי חומרים חדשים ופטנטים רבים. מיטב המוחות בעולם יוצרים טכנולוגיה ייחודית בכדי ליצור את הנעל המושלמת. בחברת פלורשהיים מעסיקים במחלקה מיוחדת את מיטב המעצבים מהטובים בעולם בתחום. הקו המנחה של החברה, להתחיל כבר מהשלבים הראשונים בהכי טוב, לכן פלורשהיים משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש. נתון מעניין שמסביר את ההצלחה של החברה, בכל יום נמכרים כ-50,000 זוגות נעליים בעולם. וכ-10 מילון זוגות נעליים בשנה.

גם בארץ נמצא המותג מספר שנים, אך עד שנת 2012 היו מספר יבואנים מקבילים שהביאו דגמים ישנים. בתחילת שנת 2012 חוקי המשחק השתנו לטובה, בזכות חתימת חוזה שנערך עם חברת פלורשהיים ארה"ב הנותנת ליבואן אחד זכות בלעדית על היבוא. כתוצאה מכך הצרכן בישראל יכול ליהנות היום ממגוון גדול ומיוחד של מיטב הקולקציות החדשות של פלורשהיים בדיוק כמו בארה"ב.

ועכשיו לכבוד החגים, חברת פלורשהיים יצאה בפעילות מיוחדת עם המותג העולמי בורסלינו. מטרת השיתוף פעולה נועדה ליצור חיבור בין שני מותגי על המוכרים ברמה העולמית. שני מותגים שדוגלים ומאמינים באיכות ללא פשרות. בכל רכישה של נעלי פלורשהיים יקבל הרוכש 100 שקלים במתנה לרכישת מגבעת של בורסלינו. אז השנה, יהיה קל מתמיד לבחור את הנעל הנכונה ובנוסף אפשר להיות מסודרים, מכף רגל ועד ראש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר