באשדוד ובטבריה

מלמד בחיידר ואחות חרדית נדבקו בנגיף הקורונה

חסיד ויז'ניץ (מרכז), תושב אשדוד שמשמש מלמד בחיידר סערט ויז'ניץ בבני ברק, התגלה כחולה קורונה. בנוסף, אשתו של תושב פוריה התגלתה גם היא כחולת קורונה (חרדים בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
חיוטי בית כנסת בבת ים (צילום: פלאש 90)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בציבור החרדי, ובשעה האחרונה (חמישי) התגלה אברך נוסף שחולה בנגיף.

מדובר בחסיד ויז'ניץ (מרכז), תושב העיר אשדוד שמשמש מלמד בחיידר סערט ויז'ניץ בבני ברק, ונמצא בבידוד כבר מערב שבת שעברה, כך שבחסדי שמים הוא לא נטל חלק בתפילות וב'טישים' שהתקיימו בשבת האחרונה בחסידות.

עם זאת בחסידות בדקו את מצלמות האבטחה ונוכחו לגלות כי האברך שהה בחג הפורים האחרון בבית המדרש של החסידות ברחוב שלמה המלך בבני ברק, ובהודעה שהוציאו בחסידות נקראו כל אלו שהיו בקרבתו להיכנס לבידוד, לפי ההנחיות של משרד הבריאות.

בנוסף, גם בתלמוד תורה סערט ויז'ניץ בודקים כרגע את כלל האפשרויות, בנוגע לילדים ששהו במחיצת המלמד.

ד"ר בועז לב, ראש אגף המגפות: הסגר יכול להיות ממושך

יצויין כי בויז'ניץ הורה האדמו"ר לבטל את הלימודים בישיבות ובכוללים, וכי במכתב שהוציא לחסידיו הורה הרבי להישמע לכלל ההוראות של משרד הבריאות.

בתוך כך, כפי שדווח ב'כיכר השבת' על חולה הקורונה תושב שכונת נוף פוריה בטבריה שגרם לרבים מתושבי השכונה להיכנס לבידוד, הבוקר התגלה כי גם אשתו, שמשמשת אחות רפואית בבית החולים פוריה בטבריה, נדבקה בנגיף הקורונה, מה שגרם לכך שכל מי ששהה בסמוך אליה נכנס לבידוד.

בנוסף, בגלל שרוב תושבי השכונה נמצאים בבידוד ואינם יכולים להכין את צורכי השבת, התארגנו מספר תושבים ושכרו קייטרינג מיוחד שיספק אוכל לכלל התושבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר