תתפנקו

מופעי תרבות ברמות שלא הכרתם

היכל התרבות רמות מציע הקיץ הזה מופעים ברמה אחרת. כמות המופעים, איכות המופעים, אלו בדיוק הדברים שלהם אתם מחכים. כל אלו מגיעים אליכם קרוב לבית (תרבות, מופע)

(צילום: שאטרסטוק)

היכל התרבות רמות מציע הקיץ הזה מופעים ברמה אחרת. כמות המופעים, איכות המופעים, אלו בדיוק הדברים שלהם אתם מחכים. יותר מכך, כל אלו שאתם מעוניינים לצפות בהם מגיעים אליכם קרוב לבית: נפתלי קמפה, עופר הלוי, מיכאל וייגל, גדול הפייטנים משה חבושה, הרבנית ימימה מזרחי, האומנית דין דין אביב, טלי אברהמי ועוד הפתעות רבות שמחכות רק לכם. כל מה שחסר לכם הוא לעקוב אחר לוח האירועים, לבחור את ההופעות המתאימות לכם ולתת לעצמכם פשוט לנפוש. הסירו דאגה מליבכם, בין הזמנים הזה הולך להיות חווייתי במיוחד.

למי מיועדים המופעים?: לגברים, נשים וילדים בהתאמה. אתם יודעים, אין אף אחד שאמור להישאר ללא מענה.

אלו סוגי מופעים יתקיימו בהיכל?: מופעי מוזיקה, הצגות לילדים ומבוגרים, הקרנות, תחרויות, פיוטים ועוד.

היכן מיקומו של היכל התרבות?: רחוב רקאנטי 10, שכונת רמות ירושלים.

דרכי הגעה: תחבורה ציבורית: קווים 72, 62, 36, 64, 61, 86. תחנת אברהם רקאנטי/בן זאב. רכבים פרטיים: ניתן לחנות ברחוב אברהם רקאנטי ובחניון של קניון רמות.

כיצד ניתן לקבל פרטים על המופעים ולרכוש כרטיסים?: הפרטים כולם מופיעים באתר של היכל התרבות רמות, שם תוכלו להתעדכן על סוגי המופעים, תאריכים, מחירים ועוד. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר גלאטיקט, וכמו כן ניתן ליצור קשר בטלפון: 5968*

הפרטים כולם לפניכם, כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המופעים המתאימים לכם, לרכוש כרטיסים, ויש לכם קיץ גדוש בתוכן מעשיר, מרתק וממלא. היכל התרבות דאג להביא לכם מגוון רחב של מופעים שייתנו מענה לכל שכבות הגילאים, כך שלכולם מצפה חוויה מיוחדת ממש וקרובה לבית. שריינו לעצמכם מקום ובואו ליהנות. אזרח ירושלמי זוכה כמובן בכרטיס מוזל, כך שאין לכם שום סיבה לפספס את החוויות המיוחדות המחכות רק לכם.

(יח"צ)
(יח"צ)
(יח"צ)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר