אקסטרה שדרוג

5 דרכים להקפיץ את טעם היוגורט האישי שלכם

פרשי, נמס בפה וטעים – יוגורט יכול להיות מעדן בכל שעה של היום. אבל לא סתם מעדן אלא כזה שיהיה בטעם אישי שגם ישפר לכם את מצב הרוח. איך תעשו את האקסטרה שדרוג שיעשה לכם את היום? (נעים לדעת)

שחררו את הקריאטיביות שלכם עם האפשרויות והרעיונות של מומחי דנונה (צילום: סטודיו גל בן זאב | שאטרסטוק)

יוגורט הוא בחירה נבונה כארוחת בוקר טעימה ומאוזנת, כנשנוש בריא בין הארוחות וכשמתחשק לכם משהו טעים. אבל מה אתם אומרים על התאמה אישית של היוגורט באמצעות הוספת טאץ' אישי שהוא רק שלכם? מפתה, נכון? אז יש לנו כמה רעיונות בשבילכם. שחררו את הקריאטיביות שלכם עם האפשרויות והרעיונות של מומחי דנונה.

יוגורט עם גרעינים וזרעים

מתאים למי: מי שרוצים להוסיף מעט קראנץ' ליוגורט וגם כמות יפה של ויטמינים, מינרלים, סיבים תזונתיים וחלבון.

התאמה אישית של היוגורט באמצעות הוספת טאץ' אישי שהוא רק שלכם

איך משדרגים: הכי בקלות: חופן זרעים ואגוזים בטעם המועדף עליכם יוסיף גם טקסטורה וגם טעם נפלא ליוגורט שלכם. אתם יכולים להוסיף את האגוזים בשלמותם או לקצוץ אותם.

שדרוגים לדוגמה: רק תבחרו! אגוזי מלך או מקדמיה, גרעיני דלעת, שקדים טבעיים או קלויים, צנוברים ואפשר זרעי צ'יה למי שהולך חזק על בריאות.

יוגורט עם חמאת אגוזים, בוטנים או טחינה

מתאים למי: למי שרוצים להכין קינוח טעים ובריא ברגע.

איך משדרגים: קרם של אגוזים שנטחנו עד דק יהפוך את הטקסטורה והטעם של היוגורט מיידית לחלומי, ממש כזה שלא תרצו לוותר עליו.

שדרוגים לדוגמה: אתם יכולים לטחון בעצמכם את האגוזים (או לקנות טחון) ואפשר להשתמש בכל סוג של אגוזים, חמאת שקדים או חמאת בוטנים ואפשר כמובן גם טחינה. אם חסרה לכם מעט מתיקות הוסיפו דבש או סילאן.

יוגורט עם… פרחים

מתאים למי: למי שלא מפחדים להעז, למי שצריכים לארח ומחפשים רעיונות מקוריים שיהפכו את ההגשה לבלתי נשכחת וארוחה זוגית לרומנטיקה אמיתית.

איך משדרגים: פרחים אכילים ניתן לרכוש במשתלות ואצל הירקנים (למשל ב"נוי השדה") וניתן גם להשיג את אותו אפקט עם תמציות טבעיות של פרחים מזוקקים שיעניקו טעם וניחוח עדינים וטבעי למאכלים האהובים עליכם.

שדרוגים לדוגמה: הוסיפו ליוגורט שלכם כמה עלי כותרת או פרחים אכילים או לחלופין טיפות אחדות של תפוז או מי ורדים והם יהפכו מיידית למשהו קצת אחר.

יוגורט עם תבלינים ועשבי תיבול

מתאים למי: למי שרוצים להיות מיוחדים, שלא אוהבים ללכת תמיד בתלם ומחפשים להרשים, גם כשהם מנשנשים.

איך משדרגים: עשבי תיבול ותבלינים יש בכל מטבח. אתם משתמשים בהם כשאתם מבשלים בשגרה אבל האם חשבתם להוסיף אותם ליוגורט שלכם? הם יהפכו את היוגורט לייחודי וכולם יתפעלו מהמקוריות.

שדרוגים לדוגמה: יש לנו הצעות בלתי שגרתיות עבורכם: הל וכורכום שיוסיפו טעם חריף מעט, ציפורן ובזיליקום שיוסיפו טעם עוקצני, נענע שתהפוך את היוגורט לרענן ומיוחד. בלוטות הטעם שלכם לא יאמינו שזה קורה להן, אז רק תקצצו את העשבים, ערבבו וצאו למסע של גילוי טעמים חדשים.

יוגורט עם פירות

מתאים למי: למי שאוהבים מתיקות אבל מעודנת, שאוהבים את הטעם הפרשי, שחשוב להם לשמור על איזון.

איך משדרגים: פירות הם הבחירה ראשית כשזה מגיע להתאמת טעם אישי ליוגורט. גם הבחירה של הפירות היא אישית ואתם יכולים לבחור בפירות טריים, פירות יבשים או במחית פירות. הפירות נותנים ליוגורט המועדף עליך מימד חדש ולכם את האפשרות לגוון. אפשר בכל פעם להוסיף פרי אחר, לשנות את הכמות וההרכב בהתאם למה שמתחשק באותו הרגע.

שדרוגים לדוגמה: תפוחים, תותים, מנגו או אפרסק. תנו לבלוטות הטעם שלכם להפתיע אתכם.

שחררו את הקריאטיביות שלכם עם האפשרויות והרעיונות של מומחי דנונה
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר