עולים למירון? חפשו את פינת קפה לנדור

´קפה לנדוור´, ממשיכה גם השנה את מסורת חלוקת הקפה לעולים למירון בל"ג בעומר להשתטח על קבר הרשב"י. בשנים האחרונות, ´קפה לנדוור´ מחלקת מידי שנה ביום ל"ג בעומר מעל 25,000 כוסות קפה. מוצרי הקפה של ´קפה לנדוור´ מיוצרים באופן בלעדי מ- 100% פולי ערביקה שהם בעלי מרקם וארומה עשירים ונחשבים לפולי הקפה המשובחים בעולם

´קפה לנדוור´, ממשיכה גם השנה את מסורת חלוקת הקפה לעולים למירון בל"ג בעומר להשתטח על קבר הרשב"י. בשנים האחרונות, ´קפה לנדוור´ מחלקת מידי שנה ביום ל"ג בעומר מעל 25,000 כוסות קפה.

דוכני קפה המכובדים יעמדו לרשות הציבור לאורך כל שעות היום והלילה באוהלים המיוחדים של ארגוני החסד המאפשרים לציבור הגדול לסעוד את נפשו לאחר הנסיעות הארוכות.

קפה לנדוור הינה יצרנית הקפה השחור הותיקה בישראל המתמחה ועוסקת רק בייצור של קפה קלוי אספרסו ושחור (טורקי) מאז שנת 1919.

מוצרי הקפה של ´קפה לנדוור´ מיוצרים באופן בלעדי מ- 100% פולי ערביקה שהם בעלי מרקם וארומה עשירים ונחשבים לפולי הקפה המשובחים בעולם. מוצרי הקפה של קפה לנדוור עומדים תחת השגחת בד"ץ העדה החרדית ומשווקים ע"י חברת ´אסם´.

לדברי מר יאיר שפירא סמנכ"ל הסחר והשיווק של ´קפה לנדוור´: "הפעילות של קפה לנדוור במירון שהפכה כבר למסורת, מאפשרת לנו להיפגש עם ציבור הצרכנים ולתת לו לטעום ממגוון מוצרי הקפה האיכותיים שלנו".

על הפעילות המיוחדת במירון, אומר מר שפירא: "זה כבר מזמן הפסיק להיות אצלינו רק אירוע קד"מ. אנחנו חוזרים מידי שנה על אותה פעילות מסורתית – להציע לציבור לטעום את הקפה שלנו ולהתרענן אחרי הנסיעה הארוכה בדרכים. כחברה, אנו משקיעים בפעילות יחודית זו משאבים רבים – מציוד לחימום, מוצרי קפה, דיילים מקצועיים ומנהלי עבודה.

"אנחנו לא מחפשים שינויים והפתעות, הציבור צריך את השירות ולמד לחפש אותנו ולהעריך את הפעילות הזו – אני בטוח שאם תעלה בל"ג בעומר לאוטובוס שנוסע למירון ותשאל איזה קפה ישתו במירון ? רוב הנוסעים יספרו לך על הפעילות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר