נשבר שיא במירון: יותר ´קפה לנדוור´ למתפללים

הפעילות המסורתית של ´קפה לנדוור´ לחלוקת הקפה לעולים למירון בל"ג בעומר – שוברת השנה שיאים. השנה, החברה הוציאה רכב נוסף הבוקר, אחרי קבלת אישורי כניסה מתאימים עם ציוד קפה שתיתן מענה לביקוש הרב. אז כמה קפה שתו השנה העולים להתפלל במירון? כל הפרטים (צרכנות, חרדים)

במקביל לדיווחי המשטרה על שבירת שיא של מספר הבאים למירון, גם הפעילות המסורתית של ´קפה לנדוור´ לחלוקת הקפה לעולים למירון בל"ג בעומר – שוברת השנה שיאים.

בשנים האחרונות, ´קפה לנדוור´ נערכה לחלוקה של 25,000 כוסות קפה ביממה של ל"ג בעומר.

השנה, החברה הוציאה רכב נוסף הבוקר, אחרי קבלת אישורי כניסה מתאימים עם ציוד קפה שתיתן מענה לביקוש הרב. בשעות אלה אמור הרכב להגיע לתוככי המושב מירון ולהביא את משלוח הקפה המיוחד לדוכנים.

דוכני קפה המכובדים עומדים לרשות הציבור לאורך כל שעות היום והלילה באוהלים המיוחדים של ארגוני החסד המאפשרים לציבור הגדול לסעוד את נפשו לאחר הנסיעות הארוכות.

קפה לנדוור הינה יצרנית הקפה השחור הותיקה בישראל המתמחה ועוסקת רק בייצור של קפה קלוי אספרסו ושחור (טורקי) מאז שנת 1919.

מוצרי הקפה של ´קפה לנדוור´ מיוצרים באופן בלעדי מ- 100% פולי ערביקה שהם בעלי מרקם וארומה עשירים ונחשבים לפולי הקפה המשובחים בעולם.

לדברי מר יאיר שפירא סמנכ"ל הסחר והשיווק של ´קפה לנדוור´: "אנחנו מחלקים את אותו קפה מידי שנה, אבל הציבור מפתיע אותנו בביקוש ובאהדה.

הציבור אוהב את הקפה שלנו ולמד לחפש אותנו ולהעריך את הפעילות הזו – אני בטוח שאם תעלה בל"ג בעומר לאוטובוס שנוסע למירון ותשאל איזה קפה ישתו במירון? רוב הנוסעים יספרו לך על הפעילות שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר