כוס "קפה לנדוור" למשכימים לסליחות

הפעילות הייחודית של "קפה לנדוור" - חלוקת קפה שחור מעורר לקראת אמירת הסליחות, הפכה כבר למסורת והיא זוכה להיענות ואהדה רבה ולתגובות חיוביות. סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית של 'קפה לנדוור' מר יאיר שפירא אמר: "כחברה מובילה בתחום הקפה, בעלת מסורת ארוכה בקרב הציבור בארץ, אנו רואים כזכות לאמץ לעצמנו קשר חם עם הציבור דווקא בהקשר זה של אמירת הסליחות

מישאל לוי | כיכר השבת |

"קפה לנדוור" הכריזה גם השנה על פעילות מיוחדת בימי הסליחות.

קפה לנדוור, מחלקת כבר שנים בימי הרחמים והסליחות קפה שחור למשכימים לבתי הכנסת לאמירת סליחות - שילוב מעניין של קידום מכירות עם תרומה לקהילה – לתועלת הציבור.

בשנים האחרונות מתבצעת החלוקה במקומות הקדושים, בעיקר בכותל המערבי, כאשר החברה מעמידה לטובת הציבור כמות נכבדה מאד של קפה וכוסות קרטון לשתיה חמה.

הפעילות הייחודית של "קפה לנדוור" - חלוקת קפה שחור מעורר לקראת אמירת הסליחות, הפכה כבר למסורת והיא זוכה להיענות ואהדה רבה ולתגובות חיוביות.

קפה לנדוור - מתמקדת ומתמחה רק בייצור של קפה שחור איכותי מאז 1919,

סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית של 'קפה לנדוור' מר יאיר שפירא אמר: "כחברה מובילה בתחום הקפה, בעלת מסורת ארוכה בקרב הציבור בארץ, אנו רואים כזכות לאמץ לעצמנו קשר חם עם הציבור דווקא בהקשר זה של אמירת הסליחות ולהכיר למתפללים את טעמו האיכותי של הקפה האיכותי שלנו עם הארומה המיוחדת בשילוב תרומה לקהילה במסורת הימים הנוראים".

השנה, 'קפה לנדוור' הרחיבה את הפעילות בימי הסליחות ולקחה חסות והשתתפות במימון שידור של אמירת הסליחות המשודר מידי לילה בחצות בתחנת הרדיו החרדי 'קול ברמה' בשידור חי מהכותל המערבי, מישיבת 'אור החיים' וממקומות נוספים ברחבי הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר