חברת מאושרים מציגה:

כך תחתכו את ההחזר החודשי שלכם על מכלול ההלוואות

לקחתם הלוואה לשיפוץ הבית? ועוד הלוואה לפתיחת עסק? והלוואה נוספת בגלל הלחץ בערב החג? יש לכם בנוסף גם החזר נוסף למשכנתא? חב' מאושרים, החברה המובילה בישראל לייעוץ וליווי משכנתאות, תאגד עבורכם את ההלוואות להלוואה אחת שתצמצם את ההחזר החודשי שלכם בעשרות אחוזים (כלכלה)

כיכר בשיתוף | מקודם |
תופתעו לגלות שבמקרים רבים ההחזרה החודשי נחתך בחצי מההחזר הקודם (צילום: פלאש 90)

רבים ממשקי הבית בישראל מכירים זאת היטב. זמן לא רב לאחר החתונה, נכנסים לבית משלכם, אחרי שלקחתם מהבנק משכנתא. התרגלתם לתשלום החודשי וזה הפך לחלק מתחשיב ההוצאות החודשי של המשפחה.

אלא שכעבור כמה שנים, אתם זקוקים להלוואה נוספת לרכישת רכב. וכעבור תקופה, האישה החליטה לפתוח עסק ולשם כך ביקשתם מהבנק הלוואה נוספת. וכך, הלוואה ועד הלוואה. פעם לקחתם הלוואה כדי להוריד לחץ כלכלי בערבי חגים, פעם לטיול שתכננתם שנים והנה אתם מוצאים את עצמכם עם רשימת החזרים חודשית שתופחת מחודש לחודש.

מה עושים? יש פתרון. מאחדים את כלל ההלוואות והחובות שיש לכם, כולל המשכנתא, להלוואה אחת שתחסוך לכם הרבה כאב ראש ובעיקר תקטין את החזר ההוצאות החודשי שלכם. את ההלוואה לוקחים בתמורה לשיעבוד הדירה. אתם תופתעו לגלות שבמקרים רבים ההחזרה החודשי נחתך בחצי מההחזר הקודם.

הבנקים כמובן מרווחים מהעובדה שאתם לוקחים הלוואה אחר הלוואה. הריביות שאתם משלמים הם הרווח הנקי עליו הם מדווחים בכל סוך רבעון ובסיומה של כל שנת מס. אם גם לכם יצא לשמוע על רווחי עתק שמסתכמים מעל מיליארד שקלים לחלק מהבנקים, תדעו שאתם בעצמכם תרמתם חלק ברווחים של הבנק.

בשנים האחרונות נכנסו למשחק הגופים החוץ בנקאיים. הפתרונות שהם מציעים זולים בהרבה מהפתרונות שתקבלו מהבנקים. חברת 'מאושרים', החברה המובילה לייעוץ משכנתאות ואיחוד הלוואות, מציעה לכם את המסלול האידיאלי בליווי מקצועי של יועצים בתחום ההלוואות והמשכנתאות.

היתרון הגדול של חב' 'מאושרים' הוא בעובדה שהחברה מאגדת בעלי הלוואות לכוח צרכני מאוגד וחזק מול הבנקים. זה משמעותי מאד בין מי שניגש באופן פרטי מול הבנק לבין מי שמגיע ככוח צרכני מאוגד.

חברת מאושרים הינה החברה המובילה בישראל לייעוץ וליווי משכנתאות. צוות החברה הינו מקצועי ומורכב מאנשי כספים, יועצי משכנתאות, עו"ד, כלכלנים ועובדי בנק לשעבר המכירים את המערכת הבנקאית לאורכה ולרוחבה.

שירות VIP - מאושרים תבצע עבורכם את כל התהליך הבירוקרטי והטכני סביב נטילת משכנתא כולל הוצאת האישורים הדרושים מהבנק, טאבו וחתימה של רואה חשבון.

מאושרים מתמחה בסיוע וליווי נוטלי המשכנתא גם למסורבים ע"י הבנקים. הפעילות של מאושרים מקיפה את כל המערכת הפיננסית בישראל – בנקים, חברות הביטוח וקרנות משקיעים.

ניתן לפנות בטלפון: 8661*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר