התרגיל לשופטים

בעקבות בג"צ: דרעי העניק הזדמנות לרון קובי

בעקבות הדיון בבג"צ והערות השופטים שאריה דרעי לא יוכל לטפל בתיק רון קובי במסגרת תפקידו במשרד הפנים, דרעי העניק לקובי חודשיים נוספים לנסות ולאשר את התקציב (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
רון קובי (צילום: David Cohen/Flash90)

בעקבות הדיון בבג"צ והערות השופטים שאריה דרעי לא יוכל לטפל בתיק רון קובי במסגרת תפקידו במשרד הפנים, דרעי העניק היום (שישי), לקובי חודשיים נוספים לנסות ולאשר את התקציב. המועד האחרון: ה-30 בספטמבר.

כזכור, שופטי בג"צ הציעו כי קובי ינסה להעביר את התקציב לצד ועדה מקצועית שדרעי ימנה במקום חברי המועצה שפוטרו, מה שהיה סולל את אישור תקציב העירייה אך דרעי נפגש את עם היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט והחליט להאריך את מועד אישור התקציב בחודשיים נוספים, אך לצד זה - להחזיר את חברי המועצה לתפקידם.

מימרן: מערכת המשפט אויבת של השר דרעי

יצוין, כי ההערכה היא שקובי לא יצליח לאשר את התקציב גם בסיבוב הנוסף, כך שתיק רון קובי צפוי לחזור לבג"צ, ולפי הערות השופטים - דרעי, ככל הנראה , לא יוכל לדון בהדחת קובי.

דרעי אמר הבוקר: "אנו מצפים מראשי הרשויות וחברי המועצה להעביר את התקציב במליאת המועצה ובכך לאפשר מתן שירותים נאותים לתושבים".

המכתב לרון קובי

החלטת דרעי הגיעה לאחר ישיבה עם מנכ"ל משרדו מרדכי כהן בלשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובהשתתפות פרקליט המדינה, שי ניצן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר