"מאוד יעזור"

האבא לבת 11 שחולה בקורונה מתחנן: "התפללו לרפואתה"

אליהו ביטון, הגיע לבית החולים לבקר את ילדתו בת ה-11 המאושפזת בטיפול נמרץ, ביקש להתפלל לרפואתה וחיזק בדברי אמונה: "בעזרת ה' היא תבריא" • צפו בדבריו (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המרכז הרפואי)

אליהו ביטון, שביתו הדס בת ה-11 אושפזה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בשל מחלת הקורונה, הגיע היום (שני) לבקר אותה ולהיות לצידה.

לאחר מכן, נשא דברים בהם קרא לציבור להתפלל לרפואתה, וסיפר על התחושות: "אנחנו פשוט נשברים. זה תחושה מאוד קשה".

בדברי חיזוק ואמונה הוסיף, "אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי', אתה ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה שנותן לך הלאה להאמין שבעזרת ה' היא תבריא ונצא מזה".

האבא הוסיף "אתה חסר אונים. אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך", וביקש להגיד פרק תהילים לרפואת הדס בת אורה, בתוך שאר חולי ישראל.

כפי שדיווחנו אתמול, הילדה, בת 11 מהעיר אלעד, שהתה יחד עם בני משפחתה ב'כינר', כשלפתע החלה בערב שבת לחוש ברע. בעקבות כך היא כאמור הועברה למחלקה הייעודית לחולי קורונה בבית החולים פוריה הסמוך. בהמשך הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שמצבה הידרדר.

בבית החולים עדכנו: "ילדה בת 11, מאובחנת כחולת קורונה ששהתה במלון כינר ליד טבריה עם משפחתה, הועברה לרמב"ם במצב קשה כשהיא מורדמת מונשמת. היא נקלטה בחדר לחץ שלילי מבודד, במחלקת טיפול נמרץ ילדים, על מנת לייצב את מצבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר