לקראת הגל השלישי?

לראשונה מתחילת 'זמן חורף': שני בחורים ב'חברון' - נדבקו

בחורי ישיבת 'חברון', החלו לצאת לחופשת חנוכה, אלא שברגע האחרון התברר כי ישנם שני בחורים מוועד חמישי, שנדבקו בנגיף - והיציאה מהישיבה נאסרה; למרות זאת, בחורים יוצאים לביתם (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הבריחה מ'חברון', הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

ישיבת חברון, שהתחילה את 'זמן חורף' עם מתווה קפסולות מחמיר, כאשר עד עתה בחסדי שמיים לא התגלו נדבקים מקרב תלמידי הישיבה, גילתה הבוקר (שני) כי שני בחורים מוועד חמישי נשאים של הנגיף.

ישיבת חברון נחשבה לישיבה הבטוחה ביותר - מפני הנגיף, וזאת בשל שמירה קפדנית מצד צוות הישיבה, לבל ייכנסו או יצאו בחורים משטח הישיבה.

הבריחה מ'חברון', הבוקר
הבריחה מ'חברון', הבוקר

ככל הנראה בשבוע האחרון, לקראת חופשת חנוכה, החלה התרופפות במשמעת והיו בחורים שהצליחו לחמוק מהשמירה הקפדנית ולצאת משטח הישיבה.

היום, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', הבחורים היו אמורים לצאת לחופשת חנוכה, אלא שברגע האחרון שני בחורים מ'וועד חמישי', התבררו כחולים בנגיף.

החברונער'ס יצאו לקניות מאורגנות; תיעוד (צילום: שלומי ליבוביץ וחיים פריד)

לעת עתה, הנהלת הישיבה עצרה את יציאת הבחורים מהישיבה, עד לבירור מול הרשויות מה דינם של הבחורים האחרים. באשר למי שכבר הספיק לצאת, בהנהלת הישיבה הודיעו שזה על אחריותם.

אחד מהבחורים מספר ל'כיכר השבת' כי "מדובר כנראה בהדבקה של בחורים מישיבות שהצליחו להשתחל לישיבה בדרך לא דרך והם כנראה הדביקו את השני בחורים".

הבריחה מ'חברון', הבוקר

"ברגעים אלו ממש", מתאר הבחור, "ישנה בריחה המונית מהישיבה, כאשר המאבטחים לא מצליחים להשליט סדר, הבחורים שנשארו בישיבה, ייאלצו לחכות להוראות הרשויות וככל הנראה יישארו בבידוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר