המו"מ עם החרדים מתחדש, צוות המו"מ ייפגש עם ש"ס ויהדות התורה

הלילה ייפגשו בירושלים צוותי המו"מ של יהדות התורה והליכוד ביתנו, מחר, יפגשו הצוותים עם ראשי ש"ס ועם צוות המו"מ של 'הבית היהודי'. לקראת חבירה נוספת? (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפגישה הקודמת של צוותי המו"מ של יהדות התורה והליכוד ביתנו (צילום: משה גולדשטיין)

לאחר שבועיים של קיפאון במשא ומתן בין נתניהו והמםפלגות החרדיות, נראה כי בלשכת נתניהו החליטו להדק את היחסים, ולנסות לנשיג בהקדם את הסכמתם של המפלגות החרדיות לכניסה לקואליציה.

הערב (חמישי), ייפגשו בירושלים צוותי המשא ומתן של 'יהדות התורה' והליכוד ביתנו' בירושלים, בנסיון להצליח ולהשיג את הצטרפות החרדים. הפגישה הזריזה הערב נערכת לאחר שהבוקר סיפר ח"כ יעקב ליצמן על כך שמפלגתו כלל לא מעורבת במשא ומן, וכי לא הוזמנה לפגישת משא ומתן מלבד הפגישה הראשונה שנערכה לאחר פתיחתו של המשא ומתן הקואליציוני.

ליצמן אמר: "בשבועיים האחרונים אני לא שמעתי מהם כלום ואני חושב שגם חברי למפלגה לא שמעו דבר".

בנוסף, הוא עקץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "חוץ מפעם אחת שראש הממשלה עבר לידי ביום ראשון בדרך לישיבת הממשלה, נתן לי יד ואמר לי, 'אנחנו צריכים להיפגש השבוע', לא אירע דבר".

הערב כאמור, נפגשים צוותי המשא ומתן של 'יהדות התורה' והליכוד ביתנו' בירושלים.

כפי שדווח מוקדם יותר, מחר (שישי) ייפגשו צוותי המשא ומתן של 'הליכוד ביתנו' ו'הבית היהודי', כאשר בנוסף ייפגשו גם שלישיית ראשי ש"ס עם צוות המשא ומתן של הליכוד ביתנו בנסיון לאתר דרך שתאשר את כניסת החרדים לקואליצייה.

בערוץ 2 דווח הערב על נסיונות להקמת גוש משותף ללפיד ובנט אליהם יחבור גם שאול מופז, מטרת הגוש: לגבש מתווה בנושא השוויון בנטל.

בתוך כך, השר משה בוגי יעלון (הליכוד) ממשיך ותוקף הערב את נפתלי בנט מי שהיה אמור להיות במקור השותף הטבעי בממשלת נתניהו, בראיון לגלי צה"ל אמר יעלון: "הבית היהודי למעשה היו הראשונים שפתחנו בפניהם את הדלת, ואני לא מדבר על הטקסים בהתחלה, אלא על המשא ומתן הרציני, עם הצעה".

"אי הבנות גרמו לאיזה חיבור לא טבעי בין הבית היהודי ויש עתיד, בניגוד לאינטרסים המשותפים שלנו כמחנה לאומי".

"אין לנו בעיה ש'יש עתיד' יהיו בקואליציה, אבל לא מקובל עלינו רק 'יש עתיד' ובלי החרדים, בפרט מול הנעת התהליך של השיוויון בנטל, אני מקווה שמי שקורא לעצמו בית יהודי וחלק מהמחנה הלאומי והציג את מה שהציג יסתכל על האינטרסים ולא כל מיני שיקולים אחרים, ואם לא תהיה ברירה ונרכיב בלי הבית הלאומי, אז מי שהצביע הבית היהודי צטרך לתת דין וחשבון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר