הרבו בתפילה וזעקה: מרן הגרח"ע יוסף הורדם שוב

לאחר שבוע בו נרשם שיפור במצבו, הורדם מרן פוסק הדור הגרח"ע יוסף בשנית, ואף חובר למכשירי ההנשמה, זאת לקראת ניתוח מורכב שייערך כבר בשעות הבוקר (חדשות, חרדים)

מרן הגרח"ע יוסף (צילום ארכיון: פלאש 90)

ההידרדרות במצבו של מרן הגרח"ע יוסף: לאחר שבוע בו נרשמו שיפורים במצבו, חובר הערב (ראשון) שוב הרב למכונת ההנשמה כשהוא מורדם, שאת לקראת ניתוח מורכב שייערך בגופו מחר בבוקר.

בשעות הצהריים דווח ב'כיכר השבת' כי הידרדרות חמורה נרשמה במצבו של מרן פוסק הדור הגאון רבי חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה המאושפז מזה כשבועיים ימים ביחידה לטיפול נמרץ בקומה השמינית בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

ל"כיכר השבת" נודע כי בבדיקות של סוף השבוע התגלה בגופו של הרב זיהום חמור הכולל פטריות בדם, המסכן את חייו של הגרח"ע יוסף.

הזיהום הקשה מגיע בנוסף לכאבים עזים מהם סובל הרב, בנוסף לכך שהרב עדיין מתקשה לדבר, לאחר שהוסרה ההנשמה מגופו בסוף השבוע לאחר ששב להכרה מלאה.

אלפים מעתירים לרפואת הגרח"ע יוסף בכותל הערבי (צילום ארכיון: יעקב לביא)

אחד מבני המשפחה אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "הרב סובל מכאבים עזים, דבר שמדאיג אותנו מאוד, אבל בנוסף לכך התגלה זיהום בדמו של הרב ובנוסף לכך דם פטריות, דבר שמסכן בכל רגע את חייו של מרן רבי עובדיה יוסף".

קרוב המשפחה מתחנן ומבקש: "הציבור צריך לדעת, למרות השיפור שמדווחים עליו, הרב נמצא כעת בסכנת חיים, אני מתחנן בשם המשפחה כולה מכל יהודי מאמין ולכל מי שרואה את עצמו כתלמידו של הרב, תתפללו! רק התפילות עוזרות, ברגע שהציבור מרפא מהתפילות מצבו של הרב מדרדר, אנחנו רואים את זה במציאות מידי יום ומידי שעה, תמשיכו להתפלל".

ההידרדרות מגיעה לאחר שיפור במצבו של הרב שהחל בשבוע שעבר עם שובו של הרב להכרה מלאה, נמשך בהסרת הסיוע הנשימתי ובסיפור בדרגת הזיהום, שכעת התגלה כי הוחמר.

בבית החולים הדגישו כל העת כי מצבו של הרב מוסיף להיות קשה מאוד אך יציב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר