ח"כ יצחק כהן תוקף

"בנט ולפיד אמרו; יאללה אודרוב, בוא נכה בחרדים"

ח"כ יצחק כהן, תקף במליאה את החיבור בין יש עתיד והבית היהודי, ואמר כי ראשי הסיעות החליטו להכות בחרדים לאחר שראו בכך מכנה משותף. "ראו את החרדים מול עיניהם ויאללה אודרוב, בואו נכה" כהן הטיח בנציגי "הבית היהודי": "אחר כך אתם עוד באים בטענות שיכירו בנו כמדינה יהודית?" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |

על רקע העבודה על חוק הגיוס ההולכת ומגיעה לסופה, סגן שר האוצר לשעבר ח"כ יצחק כהן (ש"ס), יצא במתקפה נגד אנשי 'הבית היהודי' ואמר כי החיבור בין לפיד ובנט נסוב סביב "יאללה אודרוב, בואו נכה בחרדים".

במהלך הצעת אי אימון בממשלה תקף כהן את ממשלת נתניהו - לפיד - בנט: "אנחנו זוכרים את כינון הממשלה הזאת באיזה רעש, באיזה תרועה האחים, אחי, אחי, אחו, אחי - חיבור בלתי אפשרי בעליל בין שני מפלגות - יש עתיד ו'הבית היהודי', שאין בניהן שום קשר, אבל לצורך עניין אחד פתאום הם התאחדו. מצאו איזשהו מכנה משתף".

ח"כ כהן האשים את נפתלי בנט ויאיר לפיד כשאמר: "ראו את החרדים מול עיניהם ויאללה אודרוב, בואו נכה. הכה בחרדים ותקים ממשלה. זה עגל הזהב".

לקראת סיום דבריו תקף ח"כ יצחק כהן את ח"כ איילת שקד ו'הבית היהודי' על הצביעות שלהם שמנסים לשדר למגזר החרדי כי הן כביכול מתנגדים לסנקציות הפליליות: "היום שמעתי את גברת שקד אומרת שהממשלה הזאת החליטה על הערך של לימוד התורה. עכשיו אתה מבין מה זה? ללכת לרדוף את עולם התורה בכל פינה, את הציבור היקר הזה, ציבור בני התורה.

"לרדוף אותו, להכריז מעל כל פינה "חרדים, חרדים, חרדים" - ועוד לומר שהממשלה, זאת אומרת, שקד ומפלגת הבית היהודי החליטו על הערך של לימוד התורה. איזה ערך לימוד תורה?".

ח"כ כהן האשים את 'הבית היהודי ואמר "אתם פוגעים בכל דבר יקר וקדוש ועוד אחר-כך אתם באים בטענות שיכירו (בישראל) כמדינה יהודית? מה יהודי, מה דמוקרטי פה?".

ח"כ יצחק כהן מש"ס סיים את דבריו במתקפה נוספת נגד 'הבית היהודי' ואמר: "שייקחו את הלוחות וירקדו סביב העגל. עגל כבר יש. אותם מחולות סביב העגל, זה מה שקורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות