פרשת חטיפת האברך: עונש קל לצ'רלי אבוטבול

פרשת חטיפת האברך בידי צ'רלי אבוטבול ואנשיו כדי להשיב כסף שנגנב מביתו של הרב מאיר פדידה לקראת סיום? הפרקליטות וסנגוריו של אבוטבול קרובים לעסקת טיעון (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
צ'רלי אבוטבול (צילום ארכיון: פלאש 90)

לפני שנה וחודשיים, דצמבר 2012, הציבור החרדי נחשף לסיפור מזעזע של חטיפת אברך חרדי על ידי ארגון הפשע של צ'רלי אבוטבול, כאשר שמו של הרב מאיר פדידה שורבב לפרשה.

כעת הפרקליטות רוצה לבקש עונש קשה נגד צ'רלי אבוטבול ועוד 11 חשודים, אך האברך עצמו מסרב להעיד בבית המשפט בשל חששו מהם.

הפרקליטות נהלה משא ומתן מתמשך עם פרקליטיו של אבוטבול על עסקת טיעון, הצדדים הגיעו להסכמות במרבית הדברים, אך מחלוקת אחת מונעת את הצדדים להגיע להסכמה סופית.

בפרקליטות דורשים שאבוטבול ייכלא לשנתיים ו-10 חודשים אך עורכי דינו מסרבים ומבקשים שהוא ייכנס למאסר של שנתיים ושמונה חודשים. חודשיים פחות ממה שהפרקליטות דורשת.

מכתב האישום עולה כי הרב מאיר פדידה הגיש תלונה במשטרה וטען כי נגנבו כ-200 אלף דולרים מביתו בעת שהשתתף בחתונת בתו.

על פי כתב האישום - פדידה ובנו חשדו שהאברך הוא זה שביצע את הגניבה. האברך החרדי הכחיש את מעורבותו בגניבה, אך הם התעקשו כי האברך הוא זה שלקח את הכסף וכדי להוציאו ממנו גייסו את יתר הנאשמים בפרשה, שחטפו את האברך, כלאו אותו והכו אותו בברוטליות תוך איומים קשים.

החשודים צעקו לעברו "איפה הכסף", האברך המפוחד והמוכה אמר לחוטפיו כי הכסף נמצא בדירתו אך כשנסעו הנאשמים לכתובת שמסר להם האברך, הכסף לא נמצא שם.

בשלב זה אמרו הנאשמים לאברך כי בכוונתם לרצוח אותו. אז הוא נלקח לביתו של צ'רלי אבוטבול בנתניה, שם הוחזק למשך יממה. לאחר יממה הבחין האברך כי השומרים עליו נרדמו והצליח להימלט ולהתלונן במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר