מי משווק בשר בכשרות מזויפת?

אגף הכשרות של הרבנות פרסם אזהרה לפיה, חברת 'מזרע', המשווקת בשר טרף, מפיצה בשר עם חותמת כשרות מזויפת. הרבנות הראשית: "יינקטו הליכים נגד החברה" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בשר. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אגף הכשרות של הרבנות הראשית פרסם הערב (רביעי) אזהרה מפני בשר המשווק עם חותמות כשרות מזוייפות, על ידי חברת "מזרע", הידועה בשיווק בשר טרף.

בהודעת הרבנות נכתב: "חברת מזרע, הידועה כיצרנית ומפיצה של טרפות, החלה לאחרונה לשווק מוצרי עוף עליהם מופיעה חותמת הכשרות של רבנות ראשון לציון. המוצרים נתפסו בסניף של רשת טיב טעם, הידועה אף היא כמשווקת בשר טרף".

לדברי אגף הכשרות, "מוצרי מזרע מעולם לא היו נתונים להשגחת הרבנות, ומדובר בזיוף כשרות. שומר נפשו ירחק". בתוך כך, ברבנות הראשית הבהירו כי נגד החברה יינקטו אמצעים כחוק.

בנוסף, אגף הכשרות פרסם אזהרה נוספת בכל הקשור למשקאות המשווקים מירדן שאינם תחת פיקוח כשרותי ומוצגים ככשרים. "לאחרונה נמצאו בשווקים משקאות ממותגים המוכרים בישראל ככשרים, שיובאו מירדן ועל אריזתם אין כל סימון כשרות. בחלק מהמקרים נתפסה הסחורה במסעדות כשרות" נכתב בהודעה.

"לפי נהלי הכשרות אין לקלוט במסעדה כשרה סחורה שאינה נתונה להשגחת נותן הכשר מוסמך או מאושרת על ידי מחלקת היבוא, גם אם המותג מוכר ככשר בישראל".

בהודעה נכתב עוד: "אין לסמוך על כשרותם של משקאות שיוצרו ללא השגחה. יידע הציבור וייזהר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר