עליית מדרגה

הרב דוד יוסף יגיש תלונה: זייפו מכתב בשמי נגד ישי

מכתב בשמו של הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, נגד ח"כ אלי ישי, שנחשף ע"י העיתונאי יהודה שלזינגר, בו הוא דורש שלא להזמינו לאירועים, מתברר כמזויף. בסביבת הרב דוד יוסף מבהירים כי המכתב לא נכתב על-ידי הרב וכי בכוונת הרב להתלונן במשטרה על הזיוף החמור שנעשה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד יוסף והמכתב המזויף (צילום: ש"ס חדרה. המכתב באדיבות יהודה שלזינגר)

המלחמה הספרדית: אם חשבנו שראינו הכל במלחמה על ההנהגה הספרדית, מתברר שלא כך הם פני הדברים. לראשונה זויף מכתב בשמו של הגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, כביכול, נגד ח"כ אלי ישי, יו"ר התנועה לשעבר.

המכתב המוזיף נוסח בחריפות ומתנוססת עליו חתימת ידו של הגאון רבי דוד יוסף, ראש מוסדות 'יחווה דעת' וחבר מועצת חכמי התורה, שלכאורה נשלח לאחד מפעילי ש"ס בפתח תקווה ובו כביכול תוקף הגר"ד יוסף את ח"כ אלי ישי.

במכתב נכתב בכתב יד: "מאז שאבי מורי מסר נשמתו לבורא החלו אי סדרים בתנועה. ח"כ אלי ישי אשר מרבה להיוועץ ולפעול כנגד התנועה שהגיע שמועה לאוזננו שאתם בקשר רציף ומעוניינים להשיאו ולהזמינו באות של כבוד לאותו המעמד. הריני להודיעך שזו הפך דעת תורה ואין אנו נהיה כאן לפעול יחד עמך. דוד יוסף".

אך מבדיקה מעמיקה עולה כי המכתב זויף ולא נכתב על ידי הגר"ד יוסף, מה שגורם לסערה גדולה בקרב תנועת ש"ס והציבור הספרדי, מי העז לזייף מכתב של חבר מועצת חכמי התורה ולשלוח לפעיל ש"ס בכדי ללבות את אש המחלוקת המכלה כל חלקה טובה.

בלשכתו של הגר"ד יוסף אומרים במפורש כי המכתב הוא זיוף ואין בכוונת הרב לשתוק. לדבריהם, הרב השוהה כעת במקסיקו מתכוון להגיש תלונה במשטרה על הזיוף החמור ביד בחזרתו לארץ.

העיתונאי יהודה שלזינגר מ"ישראל היום" שהביא את צילום המכתב בדף הפייסבוק שלו, הגדיר את הפרשה כ"מסמך הרפז החרדי?".

המכתב המזויף (באדיבות: יהודה שלזינגר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות