"עיריית ירושלים ממשיכה להצר את רגלי הציבור החרדי"

למרות גידול באוכלוסיה החרדית בשכונת קרית היובל, עיריית ירושלים מסרבת להכיר בצורך בבית ספר יסודי, כך טען ח"כ יעקב אשר. שר החינוך פירון הבטיח לבדוק את הנושא (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לנאמר בכותרת)

ח"כ יעקב אשר פנה בשאילתה דחופה לשר החינוך שי פירון במליאת הכנסת, וביקש את התערבותו בסוגיית הצורך בבית הספר יסודי בשכונת קרית יובל. אשר טען כי: "עיריית ירושלים ממשיכה עם המדיניות שלה להצר את רגלי הציבור החרדי בירושלים כשאינה מאפשרת פתיחת בית ספר חרדי לבנות בשכונת קרית יובל".

ח"כ אשר סיפר כי בשכונת קרית יובל בירושלים גדלה האוכלוסיה החרדית וקיים צורך דחוף לפתיחת בית ספר יסודי לבנות, אך לדבריו, "עיריית ירושלים מסרבת להכיר בכך ובצורה תמוהה ועיקשת לא מגישה בקשה למשרד החינוך על כך כנהוג".

"בשל כך נגרם סבל רב לתושבים החרדיים הדרים בשכונה, ההורים נאלצים לשלוח את ילדיהם ללימוד בבתי ספר בשכונות מרוחקות וכידוע בירושלים המרחק בין שכונה לשכונה הוא גדול כמו מעיר לעיר בגוש דן ולפעמים אף יותר מכך".

"הגיע הזמן לעשות סוף למדיניות של ראש העיר שמבקש להצר את רגלי הציבור החרדי בירושלים ומונע את התפתחותו בשכונות המעורבות" אמר אשר.

שר החינוך שי פירון הגיב לשאילתא ואמר כי הוא הוא (אשר. ש.כ) כראש עיר וותיק יודע על מי מוטלת האחריות על פתיחת בתי ספר חדשים, אך ציין כי ייענה לפנייתו ויבדוק את הנושא לעומק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות