עוצרים את ההסתה

אילן שילוח משתלח: "החרדים - פרזיטים על חשבוננו"

אילן שילוח, יו"ר חברת הפרסום "מקאן אריקסון" בישראל, משתלח בבוטות בציבור החרדי בעקובת ההסכם הקואליציוני וכותב: "זהו פיתוח של פרזיטיות על חשבוננו והליכה לאחור" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילומסך: חשבון הטוויטר של אילן שילוח)

ההסתה בקרב בכירים כלי התקשורת והמדיה בציבור הכללי במדינת ישראל, כנגד הציבור החרדי בעקבות ההסכם הקואליציוני שהתגבש בין הליכוד בראשותו של ראש ההמשלה בנימין נתניהו לבין סיעת יהדות התורה, נמשכת ואף עולה מדרגה.

מי שבימים האחרונים בוחר להסית באופן קיצוני ואינו בוחל בביטויים קשים כנגד החברה החרדית הינו אילן שילוח יו"ר חברת הפרסום "מקאן אריקסון" בישראל, חתנו של הפרן דן מרגלית.

מאז התפרסמו הישגי הציבור החרדי במסגרת המו"מ הקואליציוני כמו ביטול הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס, ביטול חוק הגיור והשבת קצבאות הילדים בוחר שילוח "להשתלח" בציוציו במסגרת חשבון הטוויטר אותו הוא מפעיל בציבור החרדי.

"ביטול החוקים של יש עתיד על ידי החרדים והורדת הליכוד על ארבע שיסכים, היא הליכה אחורה", צייץ שילוח בסוף השבוע האחרון.

בהמשך אף החריף את התבטאויותיו וטען: "העלאת קצבאות ילדים לחרדים יגרום לפחות חרדים לעבוד, לא יתגייסו לצבא, לא ילמדו לימודי ליבה".

"זהו פיתוח של פרזיטיות של אוכלוסיה גדולה", הבהיר שילוח.

בהמשך כתב: "מילא החרדים רוצים להיות פרזיטים על חשבוננו. אבל למה הליכוד, ושאר מפלגות הקואליציה מסכימות ליצירת מגזר פרזיטים שלא לומד, לא משרת ולא עובד".

אמש צייץ: "מעניין לאן נעלמו מנהיגי העבודה כאשר ביבי מוכר את המדינה לחרדים, ש"ס הבית היהודי וליברמן".

יצויין כי שילוח מייצג במשרדו את תקציבי החברות המובילות במשק הישראלי ונחשב לאחד מאנשי הפרסום הבכירים בישראל. בעבר אף העסיק צוות חרדי שפעל תחת מחלקה שפנתה באופן מותאם לציבור החרדי ופרסמה באמצעי המדיה של הציבור הדתי-חרדי.

גורמים בענף הפרסום החרדי מביעים כעס וזעם על הביטויים הנאלחים והמבזים אותם בחר לצייץ שילוח תוך פגיעה בכבודו של המגזר החרדי.

"לא ייתכן שביד אחת הוא יתפרנס מאיתנו כאשר אותם חברות שהינן לקוחות במשרדו פונות לציבור החרדי ומנגד הוא ישמיץ באופן אנטישמי ובוטה מעל כל במה אפשרית. זהו אבסורד שאין כדוגמתו", הם אומרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר