כשהם אזוקים

"ההורים המתעללים" ממודיעין עילית ישוחררו למעצר בית

בית המשפט דן היום בתנאי שחרורם של ההורים המואשמים כי הזריקו חומרים מזיקים לגופו של בנם בן ה-4 והתעללו בו. הובעה הסכמה לשחררם, אך טרם הוחלט על תנאי מעצר הבית (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההורים בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בית המשפט ידון היום (שלישי) בבקשת ההורים ממודיעין עילית הנאשמים בהתעללות בבנם בן הארבע בעת שהיה מאושפז בבית החולים, להשתחרר לביתם מהמעצר בו היו נתונים מאז פרוץ הפרשה לפני מספר חודשים.

לעצם השחרור כבר הסכימה הפרקליטות בפני השופטים, כך מוסר סניגורם של ההורים עו"ד יהודה פריד בשיחה ל"כיכר השבת", אלא שהיא מתנה זאת באיזוק אלקטרוני בעוד הוא מבקש לשחררם למעצר בית בתנאים בסיסיים ומקלים יותר. ככל הנראה יקבל ביהמ"ש את עמדת הפרקליטות בענין, אך ההחלטה על כך תימסר במועד אחד.

ההורים. הובאו בפני השופטים (צילום: מוטי קמחי, ynet)

כזכור, לפני שלושה חודשים נעצרו בבוקר שבת הורים חרדים בשנות ה-30 לחייהם, לאחר שתועדו במצלמות של בית החולים 'שיבא' בתל השומר כשהם לכאורה מתעללים בבנם בן ה-4.

הילד בו לכאורה בוצעה ההתעללות אושפז בשל כך במצב קשה, אך מאז הטיפול הרפואי שניתן לו לאחר חשיפת הפרשה, הוטב מצבו.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי

בחלוף כמה שבועות הוגש נגד ההורים כתב אישום חמור בו מפורט כי האב תקף את הילד בזמן שהאם ישנה על יד מיטת הילד. והאם הזריקה לתוך העירוי של הילד מים בתוספת מלח שולחני. כמו כן, על פי כתב האישום האם הזריקה לעירוי אמפולות של סודיום כלוריד. כתוצאה מהמעשים הללו, הפעוט שלשל, חומו עלה ונגרמו תנודות מסוכנות ברמת הנתרן בדמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר