וירושלים תיתן קולה?

היום: המחאה על כבוד השבת; מצפים לרבבות

לראשונה מזה תקופה ארוכה, תנסה "הוועדה למען השבת" להוציא לרחובות ירושלים רבבות חרדים כדי למחות על כבודה של השבת. הבוקר כבר נודע כי גדולי ישראל מכל החוגים הבטיחו את השתתפותם, ובעקבותם צפוים גם להגיע אלפים רבים. כל הפרטים והמודעות (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מימין: המודעות שנתלו בירושלים (פלאש 90)

הלילה יתברר כוחה האמיתי של ה"וועדה למען השבת". לראשונה מזה תקופה ארוכה, ינסו פעיליה להוציא לרחובות ירושלים רבבות חרדים כדי למחות על כבודה של השבת. ההפגנה מתקיימת הערב, אחרי שההפגנות בשבת, גם נגד חניון קרתא ונגד מפעל אינטל, הלכו ודעכו באחרונה.

ההחלטה הסופית על קיום ההפגנה התקבלה בשבוע שעבר. תחילה בקשו המארגנים רישיון להפגין אל מול שערי מפעל 'אינטל', אלא שבעקבות סירוב נמרץ מצד המשטרה, התקבלה הפשרה הבאה: מקום ההפגנה יהיה ברח' שפע חיים, בסמוך לאולמי תמיר, ולא מול המפעל ממש. המארגנים יצאו אפוא וחצי תאוותם בידם: מול אינטל לא - אבל גם לא הכי רחוק.

המארגנים מקווים כי העברתן של ההפגנות לימי חול, יביוא לגידול משמעותי במספר המפגינים, זאת כאשר בראש המפגינים יעמדו הפעם גדולי ישראל רבים, כאלו שאינם מסוגלים להגיע בשבת ולהשתתף בהפגנה.

הבוקר כבר נודע כי גדולי ישראל מכל החוגים הבטיחו את השתתפותם, ובעקבותם צפוים גם להגיע אלפים רבים. במסגרת מסע יחסי הציבור לקראת ההפגנה, נתלו מודעות המבשרות על השתתפותו של הגאון רבי מיכל יהודה ליפקוביץ'.

עוד יעמדו בראש המפגינים: הגאב"ד, הגרי"ט וייס וגם הראב"ד הגר"מ שטרנבוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר