סערת הריאיון ב'כיכר השבת'

גפני משיב אש לרגב: "היא מורידה קולות לימין, מקשקשת"

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, השיב אש לדברים של ח"כ מירי רגב באולפן 'כיכר השבת': "היא באמת מורידה קולות לימין, מקשקשת ומדברת שטויות" • על דרעי: "פטרונות וההתנשאות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, התייחס בצהריים (שלישי) לדברים של ח"כ מירי רגב באולפן 'כיכר השבת' שלדבריה הוא פוגע במחנה הימין.

בריאיון לאסתי פרז ב'כאן', התבטא גפני: "אני לא יודע על איזה קישקושים מירי רגב מדברת, היא באמת מורידה קולות לימין עם כל האמירות האלה, אני קורא לכולם להפסיק לקשקש, באמת נפסיק עם השטויות האלה, בואו נמשיך לשמור על גוש הימין".

ח"כ גפני עקץ בהמשך דבריו את יו"ר ש"ס, אריה דרעי": "לפי הפטרונות וההתנשאות אני כבר לא יודע להחליט מי יו"ר 'יהדות התורה', אם הוא אחראי עלינו שנלך עם גוש הימין, אני לא בטוח שאני יכול להיות אחראי עליו שהוא לא יסלח ללאיווט ליברמן ויילך איתו ביחד, אני לא בטוח בכל העניין הזה".

רגב נגד גפני באולפן 'כיכר'

כזכור, בריאיון באולפן 'כיכר השבת' תקפה רגב: "אני מאמינה שאם נעבוד נכון ואם גפני ידבר פחות ויקשקש את עצמו לדעת פחות, ויבי בסופו של יום שאנחנו כולם צריכים להתכנס לממשלה לאומית בראשותו של נתניהו כי אין לחרדים פרטנר טוב יותר מהמחנה הלאומי ומהליכוד, הם יודעים את זה".

"הפעם יהיו 61", הוסיפה רגב: "כי הייתה שנה גרועה מאוד לאזרחי מדינת ישראל. מרעיבים את הילדים של כולם, זאת ממשלה מנותקת, זאת ממשלה שלעולם לא תקח לצידה את החרדים, לא את ליברמן ולא לפיד, הוא התגאה בזה שכל ממשלות לפיד לא היו בהן חרדים. ראש ממשלה שלא מגיע לכותל כי הסיפור היהודי לא מעניין אותו, איתו אתם תלכו לשבת? אתם לא תשבו איתם כי כך גדולי התורה יפסקו".

ח"כ רגב הוסיפה בביקורת על ח"כ גפני: "האמירות של גפני פוגעות במחנה, האמירות האלו מבריחות לו אנשים לבן גביר. הן מבריחות אנשים מהמפלגה שלו לבן גביר כי לא אוהבים את מה שהוא אומר, לא אוהבים את זה שהוא מזגזג עם המועמד הטוב ביותר למחנה הלאומי. אם הוא יפסיק לדבר את דיבורי הסרק האלה ויתעסק רק בדבר אחד להביא אנשים להצביע - אנחנו נביא יותר מ-61. גפני צריך להיות חלק מהמחנה הלאומי. האמירות האלו לא מסייעות לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר