בצל המלחמה ובהתייעצות עם גדו"י

רשת 'עלה' ממשיכה להפעיל את כל מרכזי השיקום והדיור

ב'עלה' מתמודדים בימים אלו עם מצוקה קשה עד מסוכנת של כוח אדם • במקביל נערכים לקליטת ילדים עם מוגבלויות גם מאזורי הלחימה (בעלי מוגבלויות, מלחמה).

רשת עלה ממשיכה בפעילותה השוטפת גם בצל המלחמה (צילום: יח"צ)

המצב הביטחוני הקשה והמלחמה המתמשכת, נותנים את אותותיהם גם על הילדים והבוגרים עם בעלי מוגבלויות.

בימים אלו, על אף המצב הקשה ועל אף שמערכות רבות בישראל מושבתות, רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות ממשיכה להפעיל את כל מרכזי הדיור ברחבי הארץ המטפלים בילדים ובוגרים עם מוגבלויות, מאחר וזהו ביתם מזה שנים.

יחד עם זאת, ב'עלה' מתמודדים בימים אלו עם מצוקה קשה עד מסוכנת של כוח אדם, הן בשל גיוס המילואים, הן בשל היעדרות כלל העובדים הערבים ממערך העבודה הכולל, והן בשל מחסור אדיר במתנדבים שברובם ממלאים כעת משימות במסגרת הלחימה.

אי לכך, הוחלט לצאת בקריאה לגיוס באופן מיידי ידיים עובדות – החל מאחים ואחיות, צוות מקצועי ורפואי, מתנדבים לסיוע בשינוע הילדים למרחבים מוגנים וכן בהפעלות. "אנו פונים לציבור להירתם בשעה קשה זו למען האוכלוסייה המאותגרת ביותר, שאפילו להתפנות למרחב מוגן אינה יכולה ללא עזרה", נמסר מהנהלת 'עלה'.

"בנוסף, הפעלנו את מערך ההידרותרפיה ומכון הכושר במתכונת מיוחדת ואנו מאפשרים לכל תושבי הדרום שפונו מבתיהם להגיע ולשכוח קצת מהמציאות הקשה באמצעות שחייה בבריכה ופעילות במכון הכושר.

"במקביל, אנחנו נערכים להפעלת מרכז יום עבור מאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות המקבלים שירות יומי בשיקום, בחינוך ובתעסוקה בקמפוס 'עלה' בצפון בני ברק, ונערכים לקליטת ילדים עם מוגבלויות גם מאזורי הלחימה. לשם כך, אנו זקוקים לסיוע חירום ותרומות לצורך רכישת ציוד רפואי מציל חיים למרחבים המוגנים, וכן לצורך תשלום לאנשי מקצוע ורפואה שישלימו את הפער שנוצר כעת ומהווה סכנת חיים עבור הילדים המיוחדים".

מנכ"ל ומייסד 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין: "מאז פרוץ המלחמה ולאור המצב הביטחוני הקשה, אנחנו מוצאים את עצמינו במחסור חמור של כח אדם, משוועים לידיים עובדות על מנת שנוכל להעניק את השירותים הנרחבים לילדים ולנערים עם מוגבלויות. יחד עם זאת אנחנו ממשיכים בפעילות השוטפת בכל המרכזי 'עלה' בכל רחבי הארץ ובמקביל אנחנו נערכים לקליטת ילדים עם מוגבלויות מהדרום והצפון. אני פונה מכאן בקריאה לכל מי שבכוחו לסייע בכוח אדם ובתרומות שיפנה למוקד המיוחד שהקמנו".

להתנדבות חייגו כעת: 054-9687996 לתרומות: 1800-60-6666.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר