רב חסידי ויז'ניץ במודיעין עילית

נהגי 'קווים' החרדים התברכו במעונו של הגר"ב שטרנבוך

הגר"ב שטרנבוך, רבם של חסידי ויז'ניץ בברכפלד בירך את הנהגים החרדים של חברת 'קווים': "אתם מקיימים מצווה גם אם אתם עושים זאת לצורך פרנסתכם - כיוון שבכך שאתם מובילים אנשים ממקום למקום, גומלים עמם חסד" (חרדים)

"אם יש יהודי שרוצה להגיע ממקום למקום והנהג החרדי מסייע לו בכך, יש מזה כבר תועלת מרובה ליהודי אחר" (צילום: יעקב כהן)

הנהגים החרדים בחברת האוטובוסים הציבורית הפרטית הגדולה בישראל - 'קווים', התברכו אצל רבני העיר מודיעין עלית, במטרה להעניק שירות איכותי ויעיל יותר, בטיחותי ומותאם לנוסעים ולאורחות חייהם.

במסגרת זו, ביקרו קבוצת נהגים חרדיים תושבי מודיעין עילית במעונו של הגאון רבי ברוך שטרנבוך, רבם של חסידי ויז'ניץ בשכונת ברכפלד שבמודיעין עילית, ששיבח את החברה על המהלך החשוב.

"כשיהודים משלנו מקיימים את ביתם לצורך פרנסה בעבודה שיש עמה גמילות חסד, יש לכך ערך אחר לגמרי", אמר הגר"ב שטרנבוך, לנהגים שביקרו במעונו יחד עם מנהל הסניף של 'קווים' במודיעין עילית, ירון כהן וסגנו בן ציון גלינסקי. כמו כן, הצטרף לביקור הרב נתן כהן, שנמנה על עדת חסידי ויז'ניץ והינו מנהל המרכז החרדי להכשרה במודיעין עילית, המסייע להכשרת נהגים תושבי העיר.

"אנשים", הוסיף הגר"ב שטרנבוך, "אינם אוהבים להיטלטל בדרכים בדרך כלל. וכשאתם מסייעים להם להגיע בבטחה, כשאתם נוהגים ברוגע ובשלווה כיאה ליהודים חרדים לדבר ה', הרי שהנסיעה נעשית קלה יותר עבורם וזו היא הגמילות-חסדים הגדולה ביותר שיש".

ראשי חברת 'קווים' שנכחו בפגישה בבית הגר"ב שטרנבוך, הזכירו את המגמה של תוספת כמה שיותר נהגים חרדים לחברה כדי לממש את השליחות בשילוב פרנסה ברווח והגר"ב ציין, כי "כשיש נהגים שיודעים כיצד להתנהג, זה נותן רוגע, הרגשה טובה לנוסעים ואתם ראויים על כך לכל שבח".

הגר"ב שטרנבוך סיים את הביקור בברכה מרובה לנהגים ועודד אותם להמשיך במתן שירות לציבור היראים בעיר מודיעין עילית. "חשוב לזכור שכשיהודי חרדי מסיע את הנוסעים, יש לו מטרה אחרת מלבד פרנסת ביתו. הוא מתפלל שיזכה לסייע לאנשים להגיע ליעדם, ושיהיה זה רק לדברים טובים, לשמחות וכדומה. וגם אם חלילה אדם נזקק לנסוע לביקור חולים, הרי שזו גם כן מצווה. יהודי חרדי פועל אחרת, כל מחשבתו אחרת. אם יש יהודי שרוצה להגיע ממקום למקום והנהג החרדי מסייע לו בכך, יש מזה כבר תועלת מרובה ליהודי אחר, ושוב, אם חושבים ומכוונים על כך הרי זו מצווה רבה של גמילות חסדים".

בסיום דבריו הוסיף הרב שטרנבוך לחזק את הצורך בנהגים יר"ש ושומרי תו"מ, שיבואו מהקהילה ושהנסיעה איתם בטוחה ושקטה הרבה יותר.

חברת 'קווים' מסיעה מידי שנה מעל ל 90 מליון נוסעים בכ-4 מליון נסיעות מידי שנה. החברה מונה כ-2,500 עובדים ומפעילה צי המונה כ- 1,400 אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים, עירוניים ובינעירוניים בדגמים חדישים, בשלוש אשכולות פעילות: חדרה-נתניה, חשמונאים, ביתר עילית ועמק האלה.

'קווים' חרטה על דגלה להיות קשובה לרחשי ליבו של הציבור, לצרכיו הייחודיים ופועלת באופן מתמיד לשיפור התחבורה הציבורית והתאמתה לצרכי הנוסעים.

בואו גם אתם לקחת חלק משמעותי בחיי הקהילה ולהשתלב כנהג בחברת קווים במודיעין עילית, עם פרנסה מכובדת ותנאים מעולים.

לפרטים והגשת מועמדות >>>

או התקשרו 050-4044041 / 2060*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר