לרגל ביקורו של היו"ר והמייסד

כינוסי חיזוק ל'בוני עולם' אצל גדולי הדור

הביקור עמד בנס הרחבת הפעילות לרגל ציון לידת הילד ה10,000 של בוני עולם • אדמו"רים ורבנים הביעו את הערכתם וברכתם ליו"ר הארגון המסייע לאלפי זוגות (חרדים)

בכינוס ההיסטורי אצל הגרג אדלשטיין בהשתתפות הגרש שטיינמן, הגרמש אדלשטיין, הגרמש קליין והגרא ברוידא (צילום: באדיבות המצלם)

בבוני עולם ישראל מסכמים בהצלחה ובסיפוק רב את ביקורו של יו"ר ומייסד הארגון הרב שלמה בוכנר מארה"ב ששהה בארץ מספר ימים שהוקדשו למטרת קידום שורה של בשורות לטובת ולרווחת ציבור הזוגות הנעזרים בשירותי הארגון בישראל.

במהלך ביקורו זכה הרב בוכנר לגל של תמיכה וחיזוק מצד כל הקהילות והחצרות כשגדולי הדור שליט"א מביעים בכל לב את הערכתם ורגשי הכרת הטוב אותם חשים כלפי מפעל החיים אותו הקים במו ידיו - ארגון בוני עולם- שהפך מכבר לכתובת היחידה של גדו"י לכל אותם זוגות מצפים.

רגעים נדירים ומשמעותיים ביותר נרשמו בכינוסים היסטוריים שהתקיימו לטובת בוני עולם. מעמד מיוחד נערך בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א במעמד רבנים וגדולי התורה שהתכנסו והדגישו כי הארגון כפוף לכללי ההלכה הברורה ואת העובדה שרבים מפוסקי הדור עמדו מקרוב אחר הפעילות והעידו על רמת הדקדוק והזהירות הננקטים בכל הקשור להדרכותיהם של גאוני ומאורי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א.

בכינוס חיזוק וברכה היסטורי שהתקיים במעונו של מרן ראש הישיבה ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן שליט"א בו השתתפו גם מרן הראשל"צ הגרש"מ עמאר והגר"ז כהן יו"ר הידברות נשמעה התבטאותו הנדירה של מרן ראש הישיבה שבהתרגשות ניכרת ציין את חיבתו לארגון באמרו "זה חביב עליי יותר מכולם". אמירות דומות נשמעו מפי הנוכחים בכינוס שהעידו מכלי ראשון שסיירו במעבדות העומדות תחת פיקוח הלכתי של בוני עולם ונוכחו לראות כמה גדרות וסייגים נעשו בכדי לשמר את עתיד עם ישראל ע"פ התורה הקדושה.

בימי שהותו בארץ התקבל הרב שלמה בוכנר יו"ר ומייסד בוני עולם גם בביתם של מרנן ורבנן מאורי הדור שליט"א ביניהם: האדמו"רים מבעלזא, ויזניץ, טשערנאביל, מכנובקא-בעלזא, נדבורנא, מודז'יץ, ואלכסנדר. הגאון רמ"ה הירש שליט"א ר"י סלבודקא והגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א. שהתעניינו ארוכות בפעילות הארגון החובקת יבשות ב13 סניפים ברחבי העולם ובפרט אחר הנעשה בסניף שבארצינו הק' אשר דרכו נענים בשנה קרוב ל-35,000 פניות מאחבנ"י הזקוקים לסיוע. כמו"כ הרעיפו בדברי שבח על החסד וההצלה הידועים ושאינם גלויים שנעשים ע"י הארגון וצוות העוסקים במלאכת הקודש ובירכו את הרב בוכנר שיזכה להמשיך בשליחות הנשגבה לאוי"ט.

ישיבה מיוחדת הוקדשה לטובת קידום מספר הצעות לטובת הזוגות, זו נערכה בלשכת הרב הראשי ונשיא ביה"ד הרבני הגדול הגר"ד לאו, שהזכיר את הקשר הקרוב וההדוק שהוא מקיים עם הארגון בהכירו כמה עולמות נבנו הודות לסיוע והעזרה של בוני עולם. בישיבה נכחו גם הרב בוכנר, פרופ' אדריאן שולמן יו"ר איל"ה, ד"ר רועי סלע מנהל מעבדת IVF במדיקל סנטר הרצליה והרב אליקים לבנון מנכ"ל הארגון בישראל שסיכמו בתקווה לצאת בקרוב בבשורה חדשה לציבור הנעזרים.

ביקור עמוס רשמים נערך גם בלשכתו של רב הכותל והמקומות הקדושים הגר"ש רבינוביץ שזכה לברכת תודה מהרב בוכנר בשם הארגון על כל פועלו ועמידתו לימין הפעילות בארץ. משם פנו לסיור מרגש במנהרות הכותל ושרידי המקדש, בשיאו של הסיור נעמד הרב שלמה בוכנר לתפילה נרגשת מול קודש הקדשים כשהוא מעתיר עבור אלפי הזוגות המצפים לשועה ועבור התורמים המסייעים בעד הארגון להחיש את הבשורה המשמחת, שיזכו לישועות ונפלאות בכל מה שהם צריכים.

בארגון מציינים בימים אלו בשמחה עצומה את לידת הילד ה10,000 בסיוע של בוני עולם, נקודה שעמדה במרכז הביקור ושהביאה ליוזמות נוספות שייקלו על הזוגות בעתיד. כך גם אושרה הרחבה משמעותית בהיקפי התמיכה הניתנים מדי חודש ע"י בוני עולם לזוגות ונוספו שלוחות למענה רפואי והלכתי בשפות השונות בנוסף על הקיים כיום בארגון, ולצד המערך הארצי של הפיקוח ההלכתי במעבדות ובמכונים הפזורים בלמעלה מ-45 נקודות בארץ.

הראבד הגרמ שטרנבוך עם הרב שלמה בוכנר בכינוס (באדיבות המצלם)
בכינוס חיזוק והוקרה לרב שלמה בוכנר במעונו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן בהשתתפות הראשלצ הגרשמ עמאר והגרז כהן ראש הידברות
בכינוס חיזוק אצל חכם שלום כהן נראים הרהג אמיר קריספל מרבני הארגון, הרב אליקים לבנון מנכל הארגון שנושא דברים
בכינוס הלכתי במעונו של הראבד הגרמ שטרנבוך בהשתתפות הרבנים חברי ועדת ההלכה של 'בוני עולם' והרב שלמה בוכנר המבקר בארץ הקודש
בכינוס ההיסטורי בבית ראש הישיבה הגרג אדלשטיין, הגרמש קליין נושא דברים
בכינוס בבית הגרג אדלשטיין בהשתתפות הגרש שטיינמן, הגרמש אדלשטיין הגרמש קליין והגרא ברוידא
בהתייעצות הלכתית בלשכת הרהר הגרד לאו עם פרופ אדריאן שולמן יור אילה ודר רועי סלע מנהל מעבדת IVF במדיקל סנטר הרצליה
בהתייעצות בלשכת רב העיר בני ברק הגרחי לנדא
בביקור בלשכת רב הכותל הגרש רבינוביץ
בביקור אצל ראש ישיבת סלבודקא הגרמה הירש
בביקור אצל זקן חברי מועצת חכמי התורה הגרש בעדני
בביקור אצל האדמור מנדבורנא
בביקור אצל האדמור ממחנובקא בעלזא, מנכל הארגון הרב אליקים לבנון בסקירה על פעילות הארגון
בביקור אצל האדמור ממודזיץ עם רבני ויועצי הארגון
בביקור אצל האדמור מאלכסנדר
הרב שלמה בוכנר בביקור מיוחד אצל האדמור מבעלזא שבירך בחום את פעילות הקודש
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר