מגניב!

להכין אלבום משפחתי - זה כבר לא קשה

סוף סוף זה קורה • במקום ללכת לפוטו, לפתח תמונות ולהתחיל לסדר באלבומים קרועים - הצטרפו למהפכה • עצבו בעצמכם אלבום דיגיטלי מרהיב, באתר מותאם לציבור החרדי

עצבו אלבום דיגיטלי בשיטת עשו זאת בעצמכם (צילום: יח"צ)

אתם אחרי יום של טיול משפחתי גדוש בחוויות ותמונות או ש"שבע הברכות" הסתיימו, אתם רוצים לעצב אלבום מדהים מכל התמונות שהשקעתם כל כך בצילומם אבל אז מתחיל הסיפור הגדול באמת: ללכת לפוטו, לבחור תמונות, לעצב אלבום, להדפיס את האלבום...רק המחשבה על כל התהליך המייגע הזה גורמת לנו לוותר על הרעיון.

אז זהו, מהיום להכין אלבום תמונות זה לא סיפור.

אתר eBook(איבוק) מאפשר לכם לשבת בנחת מול המחשב הביתי ולעצב אלבום כפי רצונכם ועם התמונות שאתם בחרתם.

הבשורה המשמעותית עבור הציבור החרדי היא שאתר eBook מבית דפוס בארי הוותיק, הותאם במיוחד עבור הציבור החרדי. מדובר באתר חדשני המאפשר עריכה ועיצוב של אלבומי תמונות.

בואו לראות על מה אנחנו מדברים >>

ב eBook ניתן למצוא מגוון סגנונות רחב לעיצוב אלבומי ילדים, אלבומי טיולים, אלבומי חתונה ואפילו אלבומים שהם ספר של ממש עם סיפור מותאם אישית לעצמכם או ככזה שישמש מתנה ליקיריכם.

תוכנת העריכה הידידותית של eBook מאפשרת עיבוד, חיתוך, הבהרה וצביעה של התמונות, בכדי להבטיח שהאלבום שלכם ישמר את זיכרונותיכם בצורה הטובה ביותר.

האלבומים מודפסים על נייר איכותי, לפי העיצוב ולפי גודל האלבום שנבחר, ובלחיצת כפתור קיימת האפשרות להזמין אותו במשלוח מוכן עד הבית.

בנוסף קיימת באתר פונקציה של שיתוף משתמשים, המאפשרת להתחיל לעצב אלבום ולשתף מישהו נוסף שימשיך לעבוד ממחשב אחר וכך לעצב אלבום יחד.

האתר הותאם במיוחד לשימוש עבור הציבור החרדי הן מבחינת הצביון הרוחני של נראות האתר (בשונה ממקומות אחרים) והן מבחינת הצרכים השונים, כאשר באתר קיימת האפשרות לעצב בצורה מושלמת אלבומים לבר מצווה ובת מצווה, חתונה, חלאקה או סתם אלבום תמונות משפחתיות שכולנו רוצים לשמור כדי לזכור.

עצבו לעצמכם אלבום דיגיטלי מרהיב >>

מדובר בבשורה של ממש עבור הציבור החרדי.

מנהלת השיווק של eBook סמדר בן אבי: "אנו שמחים להביא את בשורת האלבומים הדיגיטליים באופן המותאם לציבור החרדי, שיכול מעתה ליהנות מאתר נגיש המאפשר לעצב אלבום בהתאם לרצונות והצרכים שלו תוך קלות ונוחות מקסימלית".

בואו לערוך תמונות ולעצב אלבום דיגיטלי כמו מקצוענים >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר