ברגעי מסירת הקוויטלעך

במוצ"ש: ההזדמנות האחרונה להיחתם לזיווג הגון בתשפ"ג

אלפי רווקים ורווקות מצפים בהתרגשות למעמד ההיסטורי שיתקיים במוצאי שבת, ליל הושענא רבה • המעמד יתקיים מול הכותל המערבי, בראשות הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל ותלמידי חכמים מופלגים • הרגע שבו שמך יעלה באופן פרטי לרצון לישועה מול שריד בית מקדשנו עם חיתום הדין • פרטים נחוצים לקראת המעמד הנורא (חרדים)

המעמד המיוחד והסגולה לזיווג (צילום: באדיבות המצלם)

במוצאי שבת זה יקרה. ליל הושענא רבה, יעמוד הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל עם הפתק האישי של מעוכבי שידוך והזקוקים לישועה ויעתיר בבכי תמרורים, לקרוע שערי שמיים רגע לפני חיתום הדין. לנצל את הרגעים האחרונים לחתימה טובה לזיווג הגון ולישועה לשנת תשפ"ג.

כמדי שנה מתקבצים תלמידי חכמים מופלגי תורה לומדי 'רינה של תורה' ללימוד שעות רצופות בתענית דיבור ובעמל ללא הפסק, ולאחר מכן מעתירים בזכות הלימוד בלילה הקדוש עבור כלל ישראל, על הכלל והפרט. כידוע ממרן שר התורה זצוק"ל שכתב כי זכות הלימוד והתפילה בלילה הקדוש ע"י לומדי 'רינה של תורה' פועלת ישועות שלא כדרך הטבע. רבים בעולם היהודי בארץ ובתפוצות מציינים את הישועות הגדולות שזכו אודות להשתתפות במעמד, אם באופן פיזי, או באמצעות שליחות אישית לרבנים הגאונים.

המעמד יתקיים מול שריד בית מקדשנו, הכותל המערבי, מקום שלא זזה ממנו שכינה. בראשו יעמוד ליבם של ישראל מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א הידוע בכוח פיו הקדוש ואשר רבים רבים נושעו מברכותיו. מדובר ברגעים נעלים ומרטיטים בהם עומד מרן המשגיח יחד עם התלמידי חכמים שאיתו, ומעתיר בדמעות שליש מול הכותל המערבי, עבור כל שם ושם שמונח על שולחנו. משתתפי המעמד מציינים שמרן שליט"א מונה אט אט את כל הבקשות שנשלחו, איש איש אודות צרתו הפרטית, ומבקש ומתחנן לישועה במהרה.

להצטרפות למעמד כנסו כאן >>>>

ב'רינה של תורה' מדווחים כי לקראת מוצאי שבת לילה הושענא רבה יהודים רבים מכל רחבי העולם מבקשים להשתתף במעמד, ברגעים הנעלים והמסוגלים הללו. לשם כך תוגברו הקווים במוקד הטלפוני שמספרו 0722600200 באופן מיוחד על מנת להספיק לעמוד בעומס הצפוי.

אל תוותרו, קחו גם אתם חלק במעמד הנורא עם חיתום הדין, והבטיחו עצמכם לקראת השנה החדשה

לזיווג הגון כבר השנה כנסו כאן >>>>>

או חייגו 0722600200

ותזכו גם אתם להיחתם לזיווג הגון וישועה עוד השנה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר